تولید ازون ژنراتور داخلی برای تصفیه آب

مدیر عامل شرکت دانش بنیان فنون آردا سبز گفت: نیمه عمر ازون ۲۰ دقیقه است و تبدیل به اکسیژن می‌شود، بنابراین هیچ گونه باقیمانده شیمیایی ندارد و به عنوان ماده سازگار با محیط زیست شناخته می‌شود.

شادی عزیزی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ازون، اکسید کننده طبیعی است که نسبت به سایر مواد شیمیایی مانند کلر سه هزار برابر قوی‌تر و سریع‌تر عمل می‌کند و در محل تولید و پس از مصرف به اکسیژن تبدیل می‌شود و هیچ گونه باقیمانده شیمیایی و محصولات جانبی ندارد.

وی افزود: این محصول هیچ اثر مخرب زیست محیطی از خود بر جای نمی‌گذارد و روش استفاده از آن به دو صورت تزریق در آب یا هوا است.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان فنون آرداسبز اضافه کرد: ما با استفاده از دانش متخصصان داخلی توانسته‌ایم اقدام به طراحی دستگاه‌های ازون ژنراتور کرده وآن‌ها را به صورت کامل بومی سازی کنیم.

عزیزی‌ها تصریح کرد: شرکت دانش بنیان فنون آرداسبز با بهینه سازی اجزای مختلف دستگاه توانسته است سیستم منحصر به فرد خنک‌کاری داخلی با روغن را به مشتریان ارائه دهد که در این دستگاه‌ها راندمان افزایش یافته و بهره برداری از آن آسان‌تر شده است.

وی ادامه داد: شرکت دانش بنیان فنون آرداسبز از سال ۱۳۸۵ در زمینه پالایش زیست محیطی شروع به فعالیت کرده و از آن زمان با ارائه دستگاه‌های ازون ژنراتور اقدام به تصفیه و ضدعفونی آب و هوا در صنایع مختلف کرده است.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان فنون آرداسبز با بیان این که ازون یک اکسید کننده است و کاربردهای مختلفی دارد، خاطرنشان کرد: این اکسید کننده با توجه به تحقیقات مراکز علمی بین المللی ازون برای از بین بردن ویروس کرونا و سارس در سالن‌ها و محل اجتماع افراد با رعایت حدود مجاز اعلام شده از طرف سازمان اف‌دی‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عزیزی‌ها تاکید کرد: با توجه به بومی سازی این دستگاه‌ها در داخل کشور و تولید انبوه آن توسط این شرکت قیمت تمام شده این دستگاه نسبت به سایر دستگاه‌های مشابه خارجی کاهش یافته و در دسترس جامعه قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: این شرکت افتخار دارد محصولات تولیدی از اندازه خانگی و صنعتی را به مشتریان خود ارائه بدهد و تمامی محصولاتش شامل یک سال گارانتی کامل و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان فنون آرداسبز با تاکید بر این که ازون یک اکسید کننده است و کاربردهای مختلفی دارد، گفت: ازون ژنراتورهای آردا در صنایع غذایی و آشامیدنی، ضدعفونی آب و بطری‌ها، ضدعفونی هوای سالن‌های بسته بندی و سردخانه‌ها، تصفیه آب و فاضلاب و استفاده مجدد پساب در صنایع مختلف از جمله پتروشیمی، نفت، بیمارستان‌ها و رنگ‌بری پساب صنایع نساجی، ضدعفونی آب استخرها، ضدعفونی محصولات کشاورزی و دامی، سفیدسازی کاغذ و همچنین افزایش کیفیت آرد تولیدی در داخل کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عزیزی‌ها گفت: از آنجا که نیمه عمر ازون ۲۰ دقیقه است و تبدیل به اکسیژن می‌شود، هیچ گونه باقیمانده شیمیایی ندارد و به عنوان ماده سازگار با محیط زیست شناخته شده و در زمینه صادرات خشکبار و مواد غذایی نیز به عنوان یکی از مؤثرترین روش‌های ضدعفونی و نگه داری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کد خبر 495743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.