۴۰ واحد کارگاهی به استقرار مشاغل مزاحم شهر اختصاص یافت

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به احداث شهرک کارگاهی نیک اندیش گفت: ۴۰ واحد کارگاهی برای مشاغل مزاحم شهری به بهره برداری رسید تا مشاغلی که باعث ایجاد مزاحمت برای شهروندان می‌شوند در آنجا استقرار یابند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد مجیری امروز _ یکشنبه دوم خردادماه ۱۴۰۰_ در آئین بهره برداری از پروژه‌های عمرانی سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اظهار کرد: با توجه به اینکه ۱۲۰ هزار واحد صنفی پروانه دار و بدون پروانه در شهر اصفهان فعال هستند در سال‌های گذشته استقرار آنها به طور معمول در مجاورت هم انجام شده که مشکلات ترافیکی زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده است، اگر شرایط به همین منوال پیش برود برای داشتن زندگی توأم با آرامش باید اطراف شهر زندگی کنیم.

وی با اشاره به افتتاح فاز نخست مجتمع صنفی عمده فروشان خواروبار، خشکبار و مواد غذایی شهر اصفهان در میدان مرکزی میوه و تره بار گفت: فاز نخست این مجتمع در قالب ۴۵ واحد با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان افتتاح شد و همزمان کلنگ فاز دوم این مجتمع با اعتبار ۲۲۰ میلیارد تومان زده شد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: هر کدام از واحدهای احداث شده دارای بخش‌های اداری، انبار و حیاط با همه امکانات و دسترسی ویژه به رینگ‌های شهر است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۱۱ واحد صنفی خشکبار، خواروبار و مواد غذایی در این مجتمع احداث خواهد شد که خوشبختانه از ابتدای عملیات احداث آن، اتحادیه خواروبار و خشکبار همکاری بسیار خوبی در طراحی پروژه داشته است.

مجیری با اشاره به احداث شهرک کارگاهی نیک‌اندیش اظهار کرد: این مجموعه دارای واحدهای T و U بود که امروز واحدهای X,Y و Z نیز شامل ۴۰ واحد کارگاهی برای مشاغل مزاحم شهری مورد بهره برداری قرار گرفت تا مشاغلی که باعث ایجاد مزاحمت برای شهروندان می‌شوند در آنجا استقرار یابند.

وی تأکید کرد: مزاحمت اصناف برای دیگران نوعی حق‌الناس است که مشاغل مزاحم به مراکز جدیدالاحداث در راستای توجه به این موضوع مهم انتقال می‌یابند.

کد خبر 495596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.