تغییر کاربری زمین فوتبال به محل آموزش موتورسواران

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران گفت: به علت بی تدبیری و نبود مدیریت صحیح ما شاهد تعرض به حقوق عامه و نادیده گرفتن حق به شهر شهروندان محله کوثر در تخریب و تغییر کاربری زمین فوتبال بوستان ری و تبدیل آن به محل آموزش و آزمون موتورسواران هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید فراهانی، در جلسه امروز (یکشنبه) شورای شهر تهران اظهار کرد: مردم محلات محروم جنوب شهر تهران از شهرداری انتظار توسعه زیرساخت‌های شهری و ایجاد امکانات فرهنگی، ورزشی و تفریحی جدید را دارند نه آنکه شهرداری با سوء مدیریت و به منظور بهره برداری اقتصادی، تنها زمین فوتبال موجود در محله را تخریب کرده و آن را با تغییر کاربری به محلی برای آموزش و آزمون موتورسواری تبدیل کند که ترافیک، آسیب‌های اجتماعی و آلودگی صوتی ناشی از آن زمینه ساز بلا استفاده شدن بوستان و دیگر امکانات شود.

وی افزود: به علت بی تدبیری و نبود مدیریت صحیح ما شاهد تعرض به حقوق عامه و نادیده گرفتن حق به شهر شهروندان محله کوثر در تخریب و تغییر کاربری زمین فوتبال بوستان ری و تبدیل آن به محل آموزش و آزمون موتورسواران هستیم.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: مردم با پرداخت بهای خدمات و عوارض بودجه شهرداری را تأمین کردند و بوستان ری و زمین فوتبال آن با پول مردم ساخته شد؛ اما مدیرانی که تنها هنرشان کنار گذاشتن مردم است بدون توجه به این که سال‌ها طول کشید تا مردم شاهد ایجاد این زیرساخت‌ها باشند با یک تصمیم غلط تنها دلخوشی نوجوانان و جوانان محله را به محلی برای کسب درآمد تبدیل کرده‌اند، درآمدی که البته باید بررسی شود که به خزانه شهرداری واریز می‌شود یا خیر!

فراهانی افزود: این اقدامات و از بین بردن زیرساخت‌های شهری محلات محروم شهر تهران ظلم است و سکوت در برابر ظلم به مردم محله انقلابی کوثر جایز نیست.

کد خبر 495555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.