گرفتاری مردم در پارکینگ‌های طبقاتی هنگام قطعی برق

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید در پارکینگ‌های طبقاتی به سبب جلوگیری از آسیب احتمالی توقف خودروها هنگام قطعی برق، حداقل برق اضطراری برای محاسبه سریع کرایه پارکینگ وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش خسروی امروز (یکشنبه) در یکصد و هفتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به معضلات ناشی از قطعی برق در کشور، اظهار کرد: قطعی برق از روز گذشته در اصفهان آغاز شد که مشکلاتی را برای بعضی از پارکینگ‌های شهر به‌ویژه پارکینگ‌های طبقاتی به‌وجود آورد.

وی افزود: پس از قطعی برق مردم در تاریکی گرفتار شدند، دستگاه‌های پرداخت هوشمند از کار افتاد و برق اضطراری هم کار نمی‌کرده است لذا معاونت حمل‌ونقل شهرداری باید در این شرایط هم خود ملزم شود هم بخش خصوصی را ملزم کند که تمهیدات لازم در این شرایط بکار گرفته شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: باید در پارکینگ‌های طبقاتی به سبب جلوگیری از آسیب احتمالی توقف خودروها هنگام قطعی برق، حداقل برق اضطراری برای محاسبه سریع کرایه پارکینگ وجود داشته باشد

وی در بخش دیگر تذکر خود خاطرنشان کرد: بیش از یک ماه پیش درباره سرانجام دو مصوبه مهم شورا تحت عنوان "احداث پارکینگ‌های مکانیزه" و "انتشار بازداده‌های شهری" درخواست پیگیری کردم که هنوز گزارشی در این خصوص اعلام نشده است.

خسروی تاکید کرد: لازم است این دو مصوبه قبل از پایان دوره پنجم به سامان رسیده و به مرحله اجرا برسد و موانع اجرا نشدن آن به شورا اعلام شود تا در حد توان این موانع را برطرف کنیم.

کد خبر 495545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.