بیش از ۶۵۰ حادثه دیده در اردیبهشت ماه امدادرسانی شدند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی به بیش از ۶۵۰ حادثه دیده در اردیبهشت ماه خبر داد.

داریوش کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حوادث ماه گذشته، اظهار کرد: نجاتگران و نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر اصفهان در ماه گذشته به ۶۵۷ حادثه دیده در ۱۸۴ حادثه امدادرسانی کردند.

وی تاکید کرد: نیروهای امدادی این جمعیت در ۸۶ حادثه جاده‌ای، ۱۴ حادثه کوهستان، ۲۴ حادثه مناسبتی و خدمات حضوری، ۲۴ حادثه شهری، ۱۳ حادثه سیل، آبگرفتگی و ساحلی، ۲۰ حادثه صنعتی و کارگاهی، یک حادثه ریزش آوار و ۲ حادثه طوفان امدادرسانی کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان، گفت: در این مدت ۱۳۹ نفر از مصدومان حوادث به مراکز درمانی منتقل شده و ۳۵ نفر نیز به صورت سرپایی توسط عوامل و نجاتگران جمعیت هلال احمر درمان شدند.

کریمی با اشاره به تعداد نیروها و تجهیزات به کار گرفته شده در عملیات امدادرسانی‌ها، تصریح کرد: امدادرسانی‌های جمعیت هلال احمر استان اصفهان در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به وسیله ۶۲۹ نجاتگر و نیروی عملیاتی در قالب ۲۳۲ تیم عملیاتی و به کارگیری ۱۷۰ دستگاه خودرو انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان همواره آماده امدادرسانی به هم استانی‌ها بوده و هموطنان می‌توانند در صورت بروز حادثه با شماره اضطراری ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

کد خبر 495505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.