افزایش ۱۲ درصدی کمک‌های مردمی به بهزیستی اصفهان

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی اصفهان گفت: در طول ماه مبارک رمضان پویش ملی همدلی با مشارکت بهزیستی در سطح ملی اجرا شد که مجموعاً بیش از ۴ میلیارد تومان کمک مردمی اعم از کمک‌های نقدی و غیرنقدی در این پویش جمع آوری شده و در بین نیازمندان توزیع شد.

علی اصغر شاهزیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه مشارکت مردم نسبت به سال گذشته تقریباً ۱۲ درصد افزایش داشته، اظهار کرد: با توجه به شرایط تحت تأثیر کرونا و وجود تحریم‌های ظالمانه، مشارکت مردم همچنان ادامه داشته و کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران و نیکوکاران با افزایش ۱۲ درصدی روبه‌رو بوده و مردم از کمک به خیریه و بهزیستی دریغ نکرده‌اند.

وی افزود: در طول ماه مبارک رمضان پویش ملی همدلی با مشارکت بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح ملی اجرا شد که مجموعاً بیش از ۴ میلیارد تومان کمک مردمی اعم از کمک‌های نقدی و غیرنقدی در این پویش جمع‌آوری شد.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی اصفهان تصریح کرد: در پویش همدلی ۴۳۸ پایگاه برای جمع‌آوری زکات فطره، کفاره، صدقات و نذورات به صورت فیزیکی داشتیم که از این پایگاه‌ها مجموعاً ۶۰۰ میلیون تومان کمک مردمی جمع‌آوری شد.

شاهزیدی خاطرنشان کرد: کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده برای کمک به نیازمندان و وقف هزینه‌های درمان و معیشت آن‌ها می‌شود و تاکنون همه مبالغ جمع‌آوری شده توزیع شده است.

وی ادامه داد: کمک‌های الکترونیکی عمدتاً به صورت کارتخوان و کد دستوری USSD و QR Code بود، لازم است که در زمینه پرداخت کمک‌های مردمی به صورت الکترونیکی فرهنگ‌سازی شود تا مردم از هر طریقی که می‌توانند و برایشان آسان‌تر است به نیازمندان کمک کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی اصفهان افزود: خیران علاقمند به کمک در امور خیر به ترتیب در موارد درمان، مسکن، جهیزیه، ازدواج و آموزش هستند که کمک‌های رسیده از آنها طبق نظرشان هزینه می‌شود.

شاهزیدی ادامه داد: مراکز تحت پوشش بهزیستی و واحدهای دولتی و غیر دولتی و مراکز خیریه به صورت خاص در جذب مشارکت‌ها و کمک خیران همکاری داشتند.

کد خبر 495476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.