رانندگان تاکسی در اولویت واکسیناسیون کرونا قرار گیرند

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل همگانی شهرداری مشگین شهر با بیان این که رانندگان تاکسی در همه گیری کرونا همواره به دلیل ارتباط مستقیم با تعداد زیادی از مسافران در خطر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ هستند، گفت: از مسئولان انتظار داریم این قشر آسیب پذیر را در اولویت واکسیناسیون کرونا قرار دهند.

سیدحجت جوادزاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان این که ارائه خدمات توسط ناوگان حمل و نقل عمومی امری مهم و اجتناب ناپذیر است، اظهار کرد: رانندگان تاکسی در همه‌گیری بیماری کووید -۱۹ به دلیل ارتباط مستقیم با تعداد زیادی از مسافران بیشتر در معرض ابتلا قرار دارند و حتی متأسفانه تاکنون در راه خدمت رسانی به شهروندان بسیاری از آنها جان خود را از دست داده اند.

وی افزود: تاکسیرانان در ایام شیوع کرونا همواره در محیط تنگ و کوچک تاکسی با طی کردن مسافت‌های طولانی، فشار کاری و استرس زیادی را تحمل می‌کنند به همین دلیل از مسئولان انتظار داریم تا این قشر آسیب پذیر را در اولویت واکسیناسیون کرونا قرار دهند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل همگانی شهرداری مشگین شهر خاطرنشان کرد: با توجه به این که تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در این شهرستان و استان اردبیل افزایش یافته است، از تمامی تاکسیرانان و شهروندان درخواست می‌کنیم برای حفظ سلامت خود و دیگران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هنگام حضور در وسایل حمل و نقل عمومی حتماً از ماسک استفاده کنند.

به گفته جوادزاده در سازمان حمل و نقل همگانی ۴۲۴ دستگاه تاکسی درون شهری و ۴۸ دفتر تاکسی تلفنی با ۳۲۴ خودرو فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایمنا، مشگین‌شهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت، در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.

کد خبر 495423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.