استخدام نیرو در پلیس آگاهی اصفهان+جزئیات

 رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از استخدام نیرو برای بکارگیری در مقطع افسری و درجه داری در این پلیس خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین ترکیان در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان به منظور تکمیل کادر مورد نیاز خود در مقطع افسری و درجه داری از بین برادران علاقمند و واجد شرایط استخدام می‌کند.

وی داشتن مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی در تمامی رشته‌های نظری، فنی و کار و دانش، داشتن حداقل ۱۷۰ سانتی متر قد، متولدین سال ۷۴ به بعد و حداقل معدل ۱۴ برای دیپلم یا پیش دانشگاهی برای تمامی رشته‌ها را از جمله شرایط اختصاصی استخدام عنوان کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان فرزندان نیروهای مسلح، بستگان درجه یک خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، دارندگان مقام در المپیادهای علمی استانی و کشوری، دارا بودن حداقل یکسال بسیجی فعال، دارا بودن حکم قهرمانی استانی یا کشوری در ورزش‌های انفرادی و حافظان حداقل یک جز قرآن در اولویت استخدام خواهند بود گفت: در صورت داشتن یکی از این شرایط معدل دیپلم و یا پیش دانشگاهی داوطلبان تا نمره ۱۲ نیز مورد پذیرش خواهد بود.

سرهنگ تُرکیان گفت: دانش آموزانی که در خرداد ماه سال جاری مدرک دیپلم خود را دریافت می‌دارند، برای ثبت نام مقدماتی در مقطع درجه داری می‌توانند با آخرین کارنامه تحصیلی خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند برای ثبت نامه به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان واقع در خیابان قائمیه مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۶۰۴ و ۲۱۸۲۴۶۵۸ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 495325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجتبي IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    1 0
    سلام باعرض خسته نباشيد خدمت همكاران محترم ميگم شرايط استخدامي اصفهان دارم فقط نميدونم كجا مراجعه كنم