خانواده‌ها به بدرقه سربازان نیایند/چکاپ کرونایی سربازان

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان از خانواده‌های مشمولان خواست، به لحاظ پیشگیری از انتشار ویروس کرونا از همراهی سربازان در زمان اعزام خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، فتح‌الله ندرلو اظهار کرد: مشمولان اعزامی یکم خرداد اعم از دانشگاهی و غیر دانشگاهی از معاونت وظیفه عمومی به مراکز آموزش اعزام می‌شوند و لازم است همه موارد اعلامی را به لحاظ پیشگیری از مبتلا شدن به ویروس کرونا رعایت کنند.

وی افزود: مشمولان نسبت به همراه داشتن وسایل ضروری و شخصی (از جمله مسواک، خمیر دندان، قاشق و چنگال، لیوان فلزی، بشقاب فلزی، حوله، لباس گرم، کاغذ، خودکار، خشکبار، ماسک و مواد ضدعفونی، کارت تلفن، کارت اعتباری و …) دقت لازم را داشته باشند.

ندرلو با بیان اینکه در طول دوره به دلیل شرایط پیش آمده امکان مرخصی سربازان وجود ندارد، گفت: مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص مانند تأهل، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۱۰ درصد، خانواده درجه یک شهدا و… را نیز به همراه خود داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا، مشمولان اعزامی در روز اعزام توسط وظیفه عمومی استان‌ها و مراکز آموزش نیروهای مسلح مورد غربالگری قرار می‌گیرند.

وی افزود: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

ندرلو با بیان اینکه همه مشمولان در تاریخ اعلامی از مقابل وظیفه عمومی به مراکز آموزشی پیش‌بینی شده اعزام خواهند شد از خانواده‌های مشمولان خواست: به لحاظ پیشگیری از انتشار ویروس کرونا از تجمع در محل اعزام خودداری کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه همه سربازان فرزندان ما هستند، گفت: از اعضای خانواده‌های مشمولان خواست، به لحاظ پیشگیری از انتشار ویروس کرونا از همراهی سربازان در زمان اعزام خودداری کنند.

منبع: فارس

کد خبر 495141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.