«هوشیار» مسئول کمیته پایه فوتبال هرمزگان شد

مهدی هوشیار با حکم رئیس هیئت فوتبال هرمزگان مسئول کمیته پایه فوتبال استان هرمزگان منصوب شد.

به گزارش ایمنا، با حکم قاسم رنجبریان رئیس هیئت فوتبال هرمزگان، مهدی هوشیار از مربیان جوان فوتبال هرمزگان به عنوان مسئول کمیته پایه فوتبال استان منصوب شد.

طی مراسمی که با حضور قاسم رنجبریان رئیس هیئت فوتبال هرمزگان، اصغر معماری دبیر هیئت فوتبال، منصور پزشک رئیس امور مالی هیئت، منصور رئیسی رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی، خسروانی و عاشوری عضو کمیته جوانان و استعدادیابی و حسین شرف از پیشکسوتان فوتبال در محل هیئت فوتبال برگزار شد، مهدی هوشیار حکم مسئولیت کمیته پایه فوتبال هرمزگان را از دستان رئیس هیأت فوتبال دریافت کرد.

رئیس هیئت فوتبال استان هرمزگان در این مراسم اظهار کرد: تلاش اعضای کمیته جوانان و استعدادیابی و منصور رئیسی رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی در این مدت مسئولیتی ستودنی است و این کمیته توانسته است با تلاش شبانه روزی خودشان حرکتی نو را در این کمیته ایجاد کنند و امیدوارم با همدلی و همکاری اعضا بتوانیم این کمیته را در سطح کشور مطرح نمائیم.

وی در ادامه با تبریک به مهدی هوشیار که مسئولیت بزرگ کمیته پایه فوتبال استان را پذیرفتند، گفت: امیدوارم ایشان با هماهنگی با کمیته جوانان و استعدادیابی بتوانند با برنامه ریزی فوتبال پایه را که در سطح کشور از اعتبار بالایی برخوردار است، به درجه عالی برساند.

مهدی هوشیار دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت اماکن و تأسیسات ورزشی است. وی هم اکنون سرپرست ورزش فولاد هرمزگان است.

منبع: فارس

کد خبر 495127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.