۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
شرط و شروط امباپه برای ماندن

ماندن امباپه در جمع پی اس جی یکی از داغ‌ترین بحث‌های نقل و انتقالات در فوتبال اروپاست که هنوز هم تعیین تکلیف نشده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، تمدید قرارداد امباپه بدون شک برای سران پاریس سن ژرمن در اولویت قرار دارد و مالکان متمول این باشگاه در صدد تمدید قرارداد کیلیان امباپه هستند تا بتوانند ستاره جوان تیم خود را در پاریس نگه دارند.

هنوز امباپه به طور مشخص نگفته است که آیا قراردادش را تمدید خواهد کرد یا نه، اما شروطی وجود دارد که می‌تواند تکلیف ماندن او در فرانسه را مشخص کند. باشگاه پاریسی نیز مایل است تا هر چه سریع‌تر با امباپه به توافق برسد تا سپس به سراغ دیگر اهداف نقل و انتقالاتی‌اش در تابستان برود.

خبرگزاری‌های فرانسوی گزارش کرده‌اند که امباپه برای تمدید قرارداد خودش با پی اس جی دو شرط مهم را لحاظ کرده است که تنها در صورت محقق شدن این دو شرط وارد مذاکرات آتی با باشگاه کنونی خودش خواهد شد. اولین شرط در نظر گرفته شده توسط امباپه این است که قرارداد این بازیکن تا سال ۲۰۲۳ تمدید شود که دو سال کمتر از حد مورد انتظار سران پاریسی است.

همچنین دومین شرطی که این بازیکن در نظر دارد، بهبود و تقویت شرایط تیمی است تا پاریس سن ژرمن بتواند شانس خودش را برای کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا افزایش دهد. بدون شک سران این باشگاه نیز با شرط دوم امباپه مشکلی نخواهند داشت و تا اینجا نیز تلاش‌های زیادی در این رابطه انجام داده‌اند که باعث شده تا به مراحل پایانی لیگ قهرمانان در طی فصول اخیر صعود کنند.

با توجه به وضعیت موجود، تابستان پیش رو هم برای باشگاه پاریس سن ژرمن و هم برای ستاره فرانسوی این تیم یعنی کیلیان امباپه بسیار تعیین کننده خواهد بود و سرنوشت هر دو طرف تا چند فصل آتی را تا حدود زیادی مشخص خواهد کرد.

کد خبر 494947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.