۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
مقصد بعدی کین کجاست؟

در بازی گذشته تیم تاتنهام، مهاجم انگلیسی این تیم بالاخره به صورت رسمی از جمع لندنی ها خداحافظی کرد تا فوتبالش را سال آینده در تیم دیگری ادامه دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، هری کین سال‌هاست که در ترکیب تیم تاتنهام حضور دارد و درخشش بسیاری را از او شاهد بوده‌ایم، اما مدتی پیش بود که این بازیکن اعلام کرد بالاخره قرار است لندن را ترک کند.

علی رغم اینکه تابستان سال گذشته اتفاقات بزرگی در بازار نقل و انتقالاتی رقم نخورد، اما محتمل است که در تابستان پیش رو شاهد جدایی بسیاری از بازیکنان بزرگ از تیم‌هایشان باشیم و در این بین می‌توان هری کین را نیز یکی از مهم‌ترین انتقالات آتی دانست.

هری کین مدتی است که اعلام کرده، دیگر تمایلی به حضور در ترکیب تاتنهام ندارد و می‌خواهد این تیم را به مقصد باشگاهی ترک کند که شانس بالایی برای بردن جام داشته باشد. کین در حضور چندین ساله خود در تاتنهام با وجود درخشش متوالی هیچگاه طعم کسب جام قهرمانی را نچشیده است.

البته شرایط کنونی، یکی از بدترین برهه‌های تاتنهامی‌ها در فصول اخیر بوده و شاید کین در حساس‌ترین زمان این باشگاه را ترک می‌کند. از سوی دیگر، اگر کین سال‌های گذشته از این تیم جدا می‌شد، می‌توانست درآمدهای زیادی را برای تاتنهام به همراه داشته باشد ولی با توجه به احتمال بالای جابه‌جایی امباپه، هالند، مسی و رونالدو، بدون شک هیجانات ناشی از انتقال کین نیز بسیار کمتر خواهد بود.

چندین باشگاه از جمله منچستر سیتی، پی اس جی و رئال مادرید تمایل دارند تا کین را در اختیار بگیرند و این بازیکن باید در هفته‌های آتی تصمیم نهایی خود را بگیرد. باشگاه‌های دیگری نیز در صف مشتریان کین حضور دارند اما احتمال رقم خوردن انتقال توسط آن باشگاه‌ها تا حد بسیاری کمتر است.

تیم‌هایی مثل بارسلونا، چلسی، منچستریونایتد و بایرن مونیخ از مشتریان دیگر ستاره خط حمله تیم ملی انگلیس هستند که شانس کمتری برای به خدمت گرفتن یکی از برترین‌های تاریخ تاتنهام خواهند داشت.

کد خبر 494943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.