افزایش محدودیت‌های کرونایی در سنگاپور

با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ در سنگاپور، محدودیت‌های کرونایی در این کشور تشدید پیدا کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تاکنون ۱۶۵ میلیون و ۵۷۸ هزار و ۶۸۱ نفر در سراسر دنیا به بیماری کووید -۱۹ مبتلا شده‌اند و از این تعداد سه میلیون و ۴۳۲ هزار و ۱۰۶ نفر جان خود را از دست دادند. در کشور سنگاپور ۶۱ هزار و ۶۸۹ نفر به بیماری کووید -۱۹ دچار شده‌اند و ۳۱ نفر از آن‌ها بر اثر این بیماری فوت کرده‌اند.

جزئیات محدودیت‌های کرونایی

با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کووید -۱۹ در این کشور هیئت گردشگری سنگاپور (STB) تصمیم گرفت محدودیت‌ها و قوانین مربوط به صنعت گردشگری را افزایش دهد؛ این قوانین تا تاریخ ۱۳ ژوئن ادامه خواهد داشت. بر این اساس هیچکدام از هتل‌ها اجازه ندارند یک اتاق را در اختیار بیش از دو فرد قرار دهند، مگر اینکه افراد اضافی جز اعضای یک خانواده باشند. رستوران و کافی‌شاپ هتل‌ها نیز تا تاریخ اعلام شده تعطیل خواهند بود.

هیئت گردشگری سنگاپور (STB) توصیه کرده است افرادی که هتل خود را پیش از تاریخ ۱۳ ژوئن رزرو کرده‌اند، تاریخ آن را تغییر دهند یا آن را لغو کنند و هزینه خود را دریافت کنند. علاوه بر این، اعتبار بلیط افراد برای دید جاذبه‌های گردشگری تمدید خواهد شد، اپراتورهای مربوطه به منظور سهولت روند کار با افرادی که پیش از این بلیط تهیه کرده‌اند، تماس خواهند گرفت.

کد خبر 494935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.