تسریع در پرداخت عوارض قانونی شهرداری اهرم

شهردار اهرم تنگستان گفت: نزدیک به ۱۵ هکتار از ایستگاه انتقال پروژه انتقال نفت گوره به جاسک در حریم قانونی شهر اهرم واقع شده که شامل احداث مخازن و تأسیسات و حفاری لوله است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قاسم شکوه در اینستاگرام خود نوشت:

دیدار کرمی و شهردار اهرم با مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت در خصوص پرداخت عوارض شهرداری؛ در جلسه‌ای که دفتر مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت در تهران برگزار شد، نماینده مردم تنگستان و دشتی در مجلس شورای اسلامی به همراه شهردار اهرم درخواست تسریع در پرداخت عوارض قانونی شهرداری اهرم شدند.

نزدیک به ۱۵ هکتار از ایستگاه انتقال پروژه انتقال نفت گوره به جاسک در حریم قانونی شهر اهرم واقع شده که شامل احداث مخازن و تأسیسات و حفاری لوله می‌باشد.عوارض این تأسیسات و حفاری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال از سوی شهرداری تعیین شده است. پس از پیگیری‌های صورت گرفته و بعد از صدور رأی کمیسیون ماده ۷۷ شهرداری و محکومیت شرکت نفت در پرداخت این عوارض، با هماهنگی صورت گرفته از سوی نماینده مردم تنگستان و دشتی جلسه‌ای با مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه (مجری طرح) در دفتر وی برگزار شد تا نسبت به وصول و پرداخت این عوارض اقدامات لازم صورت پذیرد.

با رایزنی‌هایی که در این جلسه صورت گرفت با دستور کتبی مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت مقرر شد شرکت نفت نسبت به پرداخت عوارض شهرداری اهرم اقدام کند. ضمن تقدیر از پیگیری‌های نماینده پرتلاش مجلس؛ با دستور و قول مساعد مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت مقرر شد در پرداخت این عوارض تسریع شود. با پرداخت این عوارض می‌توان بخشی از آن صرف ایجاد منابع پایدار شهرداری کرد تا با ایجاد این منابع مشکلات مالی شهرداری به حداقل برسد. از پیگیری‌های قبلی فرماندار و اعضای کمیسیون ماده ۷۷ شهرداری، ریاست و هیأت رئیسه شورای شهر، واحد درآمد و شهرسازی شهرداری و همراهی مشاور نماینده تقدیر و تشکر می‌کنم.»

کد خبر 494921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.