لپ تاپ هواوی MateBook 16 وارد بازار چین شد+ مشخصات و قیمت

لپ تاپ هواوی MateBook 16 به تراشه AMD Ryzen 5000H مجهز شده است و دارای باتری 84 وات ساعتی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ابعاد لپ تاپ هواوی MateBook 16 17.8 * ۲۵۴.۹ * ۳۵۱ میلی متر و وزن آن ۱.۹۹ کیلوگرم است. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش ۱۶ اینچی IPS با رزولوشن ۱۶۸۰ * ۲۵۲۰ پیکسل و ۱.۰۷ میلیارد رنگ است. علاوه بر این، میزان روشنایی صفحه نمایش ۳۰۰ نیت و زاویه دید آن نیز ۱۷۸ درجه است.

مشخصات لب تاب هواوی MateBook

لپ تاپ هواوی MateBook 16 در دو نسخه با دو تراشه مختلف AMD Ryzen 5 5800H و Ryzen 5 5600H در اختیار کاربران قرار گرفته است. هر دو مدل این لپ تاپ دارای کارت گرافیک AMD Radeon، رم DDR4 16 گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است. علاوه بر این، لپ تاپ جدید شرکت هواوی با سیستم عامل ویندوز 10 OS اجرا می‌شود و از قابلیت همکاری چند صفحه‌ای (Multi-Screen Collaboration) نیز پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توان گوشی‌های هوشمند هواوی را به آن متصل کرد.

انرژی مورد نیاز لپ تاپ هواوی Matebook 16 با استفاده از باتری لیتیوم پلیمر ۸۴ وات ساعتی تأمین می‌شود و هنگامی که کاملاً شارژ شود تا سه ساعت و ۳۰ دقیقه شارژ دهی دارد و از فناوری شارژ سریع ۱۳۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. وب کم HD این محصول نیز درون یکی از کلیدهای صفحه کلید تعبیه شده است. صفحه کلید این مدل لپ تاپ دارای حسگر اثرانگشت و یک صفحه لمسی بزرگ است.

از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توان به اسپیکر استریو، یک جفت میکروفون، دو پورت USB-C، دو پورت USB 3.2 Gen1، یک پورت HDMI، یک پورت ترکیبی هدفون و میکروفون ۳.۵ میلی متری، بلوتوث ۵.۱ و وای فای شش اشاره کرد. قیمت دو نسخه از لپ تاپ جدید شرکت هواوی ۹۷۸ و هزار و ۵۵ دلار ارزیابی شده است و در رنگ‌های نقره‌ای Haoyue و خاکستری Deep Space در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. هنوز زمان عرضه MateBook 16 در بازار بین‌المللی مشخص نشده است و در حال حاضر در بازار چین در دسترس است.

کد خبر 494915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.