ترازوی هوشمند هواوی چه ویژگی‌هایی دارد؟+ مشخصات

شرکت هواوی اخیرا از محصول جدید خود به نام ترازوی هوشمند Smart Body Fat Scale 3 Pro رونمایی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت هواوی علاوه بر گوشی‌های هوشمند، محصولات جدید هوشمند دیگری مانند لپ تاپ، ایربادز، ساعت هوشمند، تلویزیون هوشمند و مانیتورهای گیمنیگ را نیز تولید کرده است. یکی از محصولات جدید شرکت هواوی ترازوی Smart Body Fat Scale 3 Pro نام دارد.

مشخصات ترازوی هوشمند هواوی

ترازوی هوشمند شرکت هواوی به هشت الکترود مجهز است و با استفاده از آن‌ها می‌تواند چربی بدن را با دقت بسیار بالایی اندازه‌گیری کند. وزن کردن بدن با استفاده از ترازوهای معمولی ممکن است تحت تأثیر عواملی مانند هیدراته بودن بدن، دمای پوست، زمان مصرف وعده غذایی و ورزش کردن قرار بگیرد، اما ترازوی هوشمند ذکر شده تحت تأثیر این مواد قرار نمی‌گیرد و به جای چهار الکترود به هشت الکترود مجهز شده است.

شرکت سازنده اعلام کرده است از آنجایی که ترازوی هوشمند Smart Body Fat Scale 3 Pro قادر است اندام فوقانی، اندام تحتانی و قسمت مرکزی بدن را وزن کند، در حالی که ترازوهای مجهز به چهار الکترود فقط می‌توانند اندام تحتانی بدن را وزن کنند. همه افراد از ۶ تا ۸۰ سال با هر نوع تیپ بدنی می‌توانند از ترازوی هوشمند هواوی استفاده کنند.

اندازه‌گیری چربی کبد

محصول هوشمند ذکر شده قادر است چربی کبد را نیز اندازه‌گیری کند، بنابراین به تشخیص مشکلات مربوط به کبد نیز کمک می‌کند. یک نور LED مخفی نیز روی شیشه حرارتی ترازوی هوشمند تعبیه شده است، بدنه آن نیز از پلاستیک مهندسی ABS تشکیل شده است.

کد خبر 494907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.