۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
رشد ۳۴ درصدی بودجه شهرداری کلیشاد

شهردار کلیشادوسودرجان گفت: بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال ۹۹، ۱۲ میلیارد تومان بوده که در زمان اصلاح بودجه با رقم ۱۸ میلیارد تومان، رشد چشمگیری داشته است.

حامد اخگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه سال ۹۹ اتفاقات و رویدادهای پیش‌بینی نشده و شرایط سخت ایجاد شده در اثر کرونا در کشور رخ داد که شهرداری‌ها را نیز تحت تأثیر قرار داد، اظهار کرد: با این وجود شهرداری در راستای خدمت رسانی به شهروندان گام‌های مؤثری برداشت و محدودیت‌ها مانعی برای تلاش و خدمت نشد.

وی افزود: بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال ۹۹، ۱۲ میلیارد تومان بوده که در زمان اصلاح بودجه با رقم ۱۸ میلیارد تومان، رشد چشمگیری داشته است.

شهردار کلیشادوسودرجان خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی توانستیم درآمد خوبی را محقق کنیم از مجموع این درآمد، ۵۰ درصد سهم واریزی دولت و ۵۰ درصد ناشی از درآمدهای محلی است.

اخگر با بیان اینکه در این دوره مدیریت شهری از ابتدای تشکیل تاکنون اقدامات بسیاری در توسعه و آبادانی شهر انجام شده است، تصریح کرد: در زمینه تحقق منابع درآمدی شهرداری با تلاش، سیاستگذاری و برنامه‌ریزی توانستیم مازاد بر درآمد پیش‌بینی‌شده در بودجه را محقق کرده و عملکرد خوبی داشتیم تا بتوانیم در راستای توسعه شهر قدم برداریم.

کد خبر 494889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.