احداث بوستان اردیبهشت یک مطالبه ۳۷ ساله بود

شهردار مشهد نوشت: طی دو سال و پنج ماه حدود ۱۴۰ پروژه در شهر مشهد اجرا و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا کلائی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"همشهریان عزیزم، سلام

توی این دو سال و پنج ماهی که خدمت شما هستم حدود ۱۴۰ پروژه رو اجرا کردیم و به بهره‌برداری رسوندیم؛ از تک تک اون‌ها و روند انجام‌شون خاطرات تلخ و شیرینی برام باقی مونده که هر وقت بهشون فکر می‌کنم شاکر خداوندم و ممنون همکارانم. اما فردا قراره پروژه‌ای رو افتتاح کنیم که لذتش برای من با هیچ پروژه دیگه ای قابل مقایسه نیست و بدون استثنا هر وقت یادش میفتم از تهِ تهِ دلم خدا رو شکر می‌کنم، بوستان اردیبهشت.

داستان این پارک واقعاً خاصه؛ ۳۷ سال پیش آستان قدس رضوی برای حراست از موقوفات، اطراف زمینی ۵ هکتاری در انتهای مهریز در شهرک شهید رجایی رو دیوار میکشه، از همون زمان مطالبه مردم این محدوده که حدود ۲۰۰ هزار نفر هستند و از فضای سبز در محل زندگیشون بی‌بهره‌اند میشه تبدیل این زمین به پارک.

سال‌ها میگذره و هر شهردار و استاندار و مسئول دیگری که روی کار میاد، درخواست مردم تکرار میشه ولی نمیشه که نمیشه؛ توی این دوره مدیریت شهری توجه شورا، ستاد حاشیه شهر، شخص جناب استاندار و از همه مهم‌تر تولیت محترم آستان قدس رضوی در بازدیدها به این کار جلب شد و در تعاملی مثبت و بی‌سابقه حدود ۶ ماه پیش تونستیم زمین رو از آستان قدس رضوی خریداری کنیم.

جای شما خالی بود دیدن خوشحالی مردم منطقه روزی که دیوارهای اطراف زمین رو فرو ریختیم؛ همون موقع تصمیم گرفتیم پروژه رو ۶ ماهه افتتاح کنیم و در اردیبهشت اون رو به بهره‌برداری برسونیم. اسمش رو هم گذاشتیم بوستان اردیبهشت که نتونیم از زمان تخطی کنیم. خداروشکر که این امر مهم محقق شد و پروژه دوساله طی شش ماه به بهره برداری رسید؛ بدون‌شک از فردا عصر جدیدی در آبادانی مناطق کم برخوردار شروع میشه چرا که تیر به چشم اسفندیار حاشیه شهر اصابت کرده، یک مطالبه ۳۷ ساله محقق شده و انرژی‌ای که این اقدام آزاد میکنه خیلی زیاد هست.

قبلاً مشابه این اتفاق رو فقط در تحقق مطالبه ۳۵ ساله مسیر ۷۵ متری رضویه دیده بودم. از دکتر کاظمی و همکاران‌شون در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، مهندس حجازی و همکاران‌شون در سازمان عمران، دکتر حسین پور و همکاران‌شون در شهرداری منطقه ۶ و شخص مهندس عباسپور عزیز مدیرکل محترم خزانه‌داری که در این پروژه خون دل‌ها خورد و همکارانش صمیمانه ممنونم. گوارا باشه برای مردم شهرک شهید رجایی، مدیریت شهری برادریش رو ثابت کرد و امیدوارم مردم شهرک شهید رجایی و شهید باهنر هم همچنان پای کار باشند تا با کمک همه ذی‌نفعان شعار یک حاشیه کمتر صدها فرصت بیشتر رو محقق کنیم. "

احداث بوستان اردیبهشت یک مطالبه ۳۷ ساله بود

کد خبر 494845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.