سخنگوی ستاد انتخابات کشور: منتظر ارسال تایید صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان هستیم

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری مهم‌ترین مساله کشور است، گفت: همه تلاش مجموعه وزارت کشور بر این است که با اولویت و حفظ سلامت و جان مردم، انتخاباتی مشارکتی و در شأن نظام جمهوری اسلامی برگزار شود.

به گزارش ایمنا، سید اسماعیل موسوی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به برگزاری هجدهمین جلسه ستاد انتخابات کشور با حضور جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: در جلسه امروز آخرین تمهیدات اجرایی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات ۲۸ خرداد ماه سال جاری بحث و گفت‌وگو شد و طبق گزارش ارائه شده بسترها و شرایط برای برگزاری انتخابات در موعد مقرر قانونی کاملاً آماده است و هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

وی با بیان اینکه رویکرد وزارت کشور بر دو مدار قانونمداری و بی طرفی است، تصریح کرد: قانون چراغ راهنمای عمل وزارت کشور است و طبق تأکیدات وزیر کشور، همه مجریان درگیر در انتخابات بر محور قانون عمل خواهند کرد.

موسوی همچنین گفت: خوشبختانه با تمهیدات پیش‌بینی‌شده در محل ثبت نام وزارت کشور و البته همراهی داوطلبان ریاست جمهوری، روند ثبت نام‌ها به نحو مناسبی صورت گرفت و مدارک همه داوطلبان طبق موعد قانونی به شورای نگهبان جهت بررسی تأیید صلاحیت ارسال شد.

موسوی اضافه کرد: به محض اعلام شورای نگهبان، اسامی نامزدهای تأیید شده به اطلاع عموم مردم ایران رسانده می‌شود و فرایند تبلیغات در بازه زمانی مشخص آغاز می‌شود.

موسوی در پایان خاطر نشان کرد: همه تلاش مجموعه وزارت کشور بر این است که با اولویت و حفظ سلامت و جان مردم، انتخاباتی مشارکتی و در شآن نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.

در جلسه امروز خوش اقبال رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه به عنوان مهمان جلسه حضور داشت و به ارائه گزارش در خصوص وضعیت استان کرمانشاه در حوزه انتخابات پرداخت.

منبع: ایسنا

کد خبر 494840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.