۲ کاندیدای اصلاح طلب در رقابت‌های نهایی انتخابات قرار می گیرند

یک عضو جبهه اصلاحات ایران گفت: با توجه به تصمیمات جبهه اصلاحات ایران تنها ۲ کاندیدای اصلاح طلب در رقابت‌های نهایی قرار می‌گیرند.

احمد شریف در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، آرایش سیاسی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: تنور انتخابات در بین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گرم شده است؛ زیرا شاهد ورود تمامی چهره‌های شاخص جریان‌های سیاسی در انتخابات بودیم که این مهم نشان دهنده جذابیت ویژه آن برای داوطلبان است.

وی افزود: بسیاری از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری طی سال‌های گذشته مسئولیت‌های کلیدی‌ای را بر بر عهده داشتند و نیاز بود عملکرد خود را در مسئولیت‌های پیشین تشریح کنند و همچنین برنامه‌ها و توانمندی‌های خود برای حضور در جایگاه ریاست جمهوری را اعلام کنند.

این عضو جبهه اصلاحات ایران ادامه داد: متأسفانه اکثر کاندیداهای ریاست جمهوری هنگام ثبت نام در انتخابات به دولت مستقر حمله کردند و تنها عملکرد مسئولان اجرایی را به باد انتقاد گرفتند و هیچ برنامه کمی ارائه نکردند.

شریف یادآور شد: کاندیداهای ریاست جمهوری باید نسبت به ظرفیت‌های قانونی کشور برنامه‌های خود را ارائه کرده و به تحقق آن‌ها متعهد باشند و از هرگونه کلی گویی خودداری کنند.

وی تصریح کرد: هیچ محدودیتی برای ثبت نام ۱۴ کاندیدایی که برنامه خود را به جبهه اصلاحات ارائه کردند در انتخابات ریاست جمهوری وجود نداشت و طی فرایند رأی‌گیری در جلسه جبهه اصلاحات ایران، کاندیداهایی که دو سوم آرا را کسب کنند به عنوان کاندیدای اصلی اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ معرفی خواهند شد. متأسفانه برخی از اصلاح طلبان مانند علیرغم حضور حزب مطبوعشان در جبهه اصلاحات، به صورت مستقل در انتخابات ثبت نام کردند.

این عضو جبهه اصلاحات ایران تاکیرد کرد: قبل از ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری، پیش بینی می‌شد که برخی اصولگرایان به نحوی وارد صحنه شده در انتخابات ثبت نام کنند؛ تعدادی از این افراد از سال‌ها پیش خود را برای انتخابات آماده می‌کردند، علیرغم اینکه اصولگرایان مدعی بودند در صورت ثبت نام ابراهیم رئیسی روی وی اجماع خواهد شد.

شریف خاطرنشان کرد: با توجه به تصمیمات جبهه اصلاحات ایران تنها ۲ کاندیدای اصلاح طلب در رقابت‌های نهایی قرار می‌گیرند.

کد خبر 494837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.