عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی برای بهسازی معابر قدس تا وقوع ۳۰۰ مورد آتش‌سوزی در باغ‌های خلخال و افزایش سهمیه آب باغستان سنتی قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

تلاش برای انسان محور کردن سبزوار

مرتضی احمدی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری سبزوار گفت: تمام تلاش معاونت شهرسازی و معماری از ۴ سال گذشته تاکنون، انسان محور کردن این شهر بوده که خوشبختانه این امر مهم فعلاً طبق برنامه ریزی های توسعه شهری تحقق یافته است.

اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی برای بهسازی معابر قدس

مسعود مختاری، شهردار قدس با تاکید بر تداوم طرح ساماندهی معابر سطح شهر، از اختصاص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری جهت آسفالت و لکه‌گیری معابر خبر داد.

آسفالت ۳ هزار متر مربع از معابر شهر ساری

در راستای بهسازی معابر و سهولت عبور و مرور شهروندان ساروی، شهرداری ساری طی ۴۸ ساعت گذشته، ترمیم آسفالت خیابان نهضت در منطقه دو شهری، کوچه امام حسین در بلوار کشاورز و کوچه فردوس علیپور در کوی امام حسین منطقه یک شهری به مساحت ۳ هزار متر مربع را عملیاتی کرد.

تجهیز ۷۰ تاکسی بندر بوشهر به کارت‌خوان

رضا فرشیان، مدیر تاکسیرانی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندر بوشهر گفت: فاز نخست تجهیز تاکسی‌های شهر بوشهر به دستگاه کارت‌خوان آغاز شد و در این مرحله ۷۰ خودرو به این امکان مجهز می‌شوند.

بودجه محقق شده شهرداری بیرجند ۳۷۰ درصد رشد دارد

محمدعلی جاوید، شهردار بیرجند گفت: بودجه محقق شده شهرداری بیرجند در سال ۱۳۹۹ در مقایسه با بودجه سال ۱۳۹۶ که همزمان با شروع به کار دوره جدید مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر بود ۳۷۰ درصد رشد داشته است.

وقوع ۳۰۰ مورد آتش‌سوزی در باغ‌های خلخال

سید حسن موسوی، رئیس ایستگاه آتش‌نشانی خلخال گفت: این آتش‌سوزی‌ها به ویژه از آغاز زمان گرده‌افشانی و باردهی پنبه‌ای درختان تنومند چنار در باغ‌های مرکز و حاشیه شهر افزایش یافته و تاکنون بیش از ۳۰۰ مورد آتش‌سوزی با تلاش و حضور به موقع آتش‌نشانان در محل وقوع حادثه مهار شده است.

تداوم پاکسازی زمین‌های خالی در فضاهای شهری گرگان

احمد سالاری، معاون خدمات شهری شهرداری گرگان از ادامه اجرای طرح پاکسازی زمین‌های خالی در فضاهای شهری گرگان خبر داد.

افزایش سهمیه آب باغستان سنتی قزوین

محمد کریم کاظم پور، مدیرعامل سازمان باغستان سنتی شهرداری قزوین گفت: با اختصاص سهمیه‌های قانونی سهمیه آب باغستان قزوین افزایش یافت.

مشارکت ۱۵ درصدی شهروندان سمنانی در پرداخت عوارض نوسازی

علی رضا شربت‌دار، معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان با بیان اینکه شهرداری ۱۹۰ میلیارد تومان از دستگاه‌های دولتی طلب دارد، گفت: در حال حاضر شهروندان سمنانی مشارکت ۱۵ درصدی در پرداخت عوارض نوسازی و مشارکت ۳۰ درصدی در پرداخت عوارض خودرو دارند که مطلوب نیست.

۸۰۰ نفر از تاکسیرانان آستارا در انتظار بیمه تأمین اجتماعی هستند

غلامرضا مصاحب، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری بندر آستارا با بیان اینکه ۸۰۰ نفر از تاکسیرانان این سازمان فاقد بیمه تأمین اجتماعی هستند، گفت: داشتن بیمه یکی از مطالبات اصلی رانندگان تاکسی است.

کد خبر 494752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.