استقلال_ذوب آهن/ تیر آخر مجیدی و حسینی برای جام

آبی‌پوشان تهرانی و سبزپوشان اصفهانی در تقابلی حساس عصر امروز(چهارشنبه)، تکلیف یک صعود کننده دیگر به یک چهارم نهایی جام حذفی را مشخص خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی عصر امروز چهارشنبه - ۲۹ اردیبهشت ماه - استقلال و ذوب آهن در ورزشگاه آزادی رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت. آبی‌ها پس از دو شکست متوالی به دنبال جبران مافات هستند تا در شرایطی که از قهرمانی لیگ تا حد زیادی ناامید شده‌اند، شانس خود را برای جام حذفی امتحان کنند. ذوبی‌های اصفهان ده روز قبل در تهران دست به کاری بزرگ زده و از سد آبی‌پوشان گذشتند؛ گاندوها دوست ندارند فرصت خود را در این تورنمنت از دست دهند.

آخرین شانس شاگردان مجیدی برای کسب جام داخلی در فصل جاری

آبی‌پوشان پایتخت پس از درخشش در آسیا، نتوانستند روند خوب خود را در ایران ادامه دهند. جدایی کمالوند که دست راست مجیدی روی نیمکت بود، شوک بزرگی در ابتدای بازگشت استقلال به تهران به آنها داد. شاگردان مجیدی دو مسابقه اخیرشان در لیگ را به ذوب آهن و پرسپولیس واگذار کردند تا حسابی از مدعیان قهرمانی فاصله بگیرند به این ترتیب تقابل امشب استقلال با ذوبی‌ها حکم مرگ و زندگی را برای فرهاد و شاگردانش دارد.

استقلال - ذوب آهن/ تیر آخر مجیدی و حسینی برای جام

استقلال در چند بازی اخیر خود در خط تهاجمی که همیشه یکی از نقاط قوت این تیم به شمار می‌رفت، این روزها به مشکل برخورده و در ۳۶۰ دقیقه تنها یک بار موفق به باز کردن دروازه رقبا شده است. از سوی دیگر، دفاع آبی‌ها چندان نمایش مقتدری نداشته و در چهار مسابقه اخیر ۳ بار گل دریافت کرده است.

دیاباته و مصدومیتی بدون برخورد!

یکی از حواشی اخیر تیم استقلال، مصدومیت ناگهانی شیخ دیاباته است. با وجود آنکه مهاجم مالیایی آبی‌ها در دربی برخوردی نداشت و به گفته شاهدان اتفاقی هم در تمرینات برایش نیفتاد، او روز گذشته به کادر فنی اعلام کرده مصدوم شده و به همین دلیل احتمالاً تیمش را برابر ذوب‌آهن همراهی نکند. با این وجود شایعاتی وجود دارد که دیاباته دچار مصدومیتی نشده و مشکلات مالی و نارضایتی این مهاجم خارجی باعث شده از بازی برای استقلال در نبرد جام حذفی سر باز زند.

استقلال - ذوب آهن/ تیر آخر مجیدی و حسینی برای جام

گاندوها در تلاش برای بازگشت به آسیا

شاگردان مجتبی حسینی که با نتایج نسبتاً مناسبی توانستند تا حدودی خیال شان از بقا در لیگ را راحت‌تر کنند، امیدوارند با درخشش در جام حذفی دوباره گاندوها را آسیایی کنند. آنها ده روز قبل در تهران با دو گل استقلال را شکست دادند تا قدرت خود را به رخ رقیب تهرانی بکشانند. با این برد حالا چشم‌های زیادی تماشاگر دیدار امشب آنها با آبی‌پوشان هستند چرا که ذوبی‌ها نشان دادند رقیب دست و پا بسته‌ای نیستند.

استقلال - ذوب آهن/ تیر آخر مجیدی و حسینی برای جام

سبزپوشان که در دیدار رفت به دلیل محرومیت فرشاد محمدی مهر و دارکو بییدوف، مهاجم صربستانی شان را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشتند، می‌توانند از هر دو بازیکن تأثیرگذارشان در مصاف امشب بهره ببرند. این موضوع احتمالاً زهر ضدحملات ذوبی ها که این روزها شگرد خاصی در آن دارند را افزایش خواهد داد و کار را برای مدافعین استقلال دشوار می‌کند.

کد خبر 494740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.