نظر کارشناسان داوری درباره صحنه‌های مشکوک دیدار  شاهین بندر عامری و پرسپولیس

دو کارشناس مطرح داوری به بررسی صحنه‌های مشکوک دیدار امشب شاهین بندر عامری و پرسپولیس پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس ساعاتی پیش توانست با نتیجه چهار بر یک از سد شاهین بندر عامری گذشته و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را به دست آورد.

این پیروزی اگر چه با اختلاف بسیاری به دست آمد ولی توقف یک نیمه‌ای پرسپولیس از نکات جالب آن بود؛ قضاوت این دیدار را «روح‌الله شریفی «عهده دار بود که به جز اعلام پنالتی در صحنه مشکوک بهم خوردن تعادل وحید امیری به سود سرخ‌پوشان، روز آسانی را پشت سر گذاشت.

صحنه‌های بحث برانگیز و مشکوک داوری این مسابقه توسط «نوذر رودنیل» و «حیدر سلیمانی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا بررسی شده که در ادامه می‌خوانید:

برهم خوردن تعادل امیری در محوطه شاهین

دقیقه ۷۸ وحید امیری در کورس خلیلی قصد نفوذ به محوطه شاهین بندر عامری را داشت که در صحنه‌ای که مشخص نبود لیز خورده یا توسط مدافع حریف تعادلش بهم خورده، به زمین افتاد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد.

رودنیل: به نظرم در این صحنه داور باید ادامه بازی می‌داد و اعلام پنالتی درست نبود چون اصلاً برخوردی رخ نداد.

سلیمانی: تصمیم پنالتی از سوی داور درست بود چرا که مدافع با پا چپش از پشت مهاجم را شارژ می‌کند که اعلام پنالتی روی امیری درست بود.

نظر کارشناسان داوری درباره صحنه‌های مشکوک دیدار  شاهین بندر عامری و پرسپولیس

عملکرد کلی تیم داوری

رودنیل: در بقیه موارد به جز پنالتی داور مشکلی نداشت و دو تیم فوتبال شأن را بازی کردند، البته یک کارت زرد نیز داد که اخطارش صحیح بود.

کد خبر 494580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.