همواره شنونده انتقادات سازنده هستیم

قائم مقام شهردار تبریز با حضور در اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز، روز جهانی ارتباطات را به فعالان این حوزه تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی شهرداری تبریز، رسول موسایی در این بازدید اظهار کرد: توسعه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اهمیت ارتباطات را در عصر کنونی دوچندان کرده است، با توجه به مأموریت‌های گسترده مجموعه مدیریت شهری و ارتباط تنگاتنگ شهروندان با این مجموعه، کارکنان اداره کل ارتباطات شهرداری تبریز زحمات فراوانی را متحمل می‌شوند.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند از طریق اداره کل ارتباطات شهرداری تبریز مشکلات و کاستی‌های موجود خود را به مدیران شهری منتقل کنند و از طرفی دیگر عملکرد خادمان شهر را به اطلاع شهروندان برسانند که این موضوع می‌تواند در جلب رضایت عمومی و ایجاد اعتماد متقابل مؤثر باشد.

قائم مقام شهردار تبریز با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری و اداره کل ارتباطات شهرداری تبریز همواره شنونده انتقادات سازنده است، خاطر نشان کرد: در عین حال وظیفه خطیری بر عهده فعالان عرصه ارتباطات شهرداری تبریز است که باید از انحراف افکار و تشویش اذهان عمومی پیشگیری کنند.

کد خبر 494575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.