نقش مهم جنبش انصارالله در پیشرفت نهضت مردم یمن

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل و سخنگوی جنبش انصارالله یمن در تماس تلفنی درخصوص تحولات اخیر و همکاری‌های فیمابین گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایمنا، «علی اکبر ولایتی» مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با اشاره به حرکت مردم یمن برای مقابله و مبارزه با توطئه دشمنان و تحقق اهداف مورد نظر ملت بزرگ این کشور، اظهار کرد: جنبش انصار الله یمن به رهبری آقای الحوثی نقش بسیار مهمی در پیشرفت نهضت مردم بزرگ یمن داشته است و مسئولیت‌های سنگینی بر عهده دارد.

وی افزود: پیروزی‌های فراوانی هم در خدمت به مردم یمن داشته اید و امیدواریم هر چه زودتر اهداف مورد نظر و پیروزی‌های بیشتری برای این نهضت محقق شود.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با اشاره به مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از محور مقاومت و تاکید مقام معظم رهبری بر توسعه روابط، اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک گفت‌وگوها و دیدارها محقق شود.

وی از برگزاری نشست مجازی با حضور اندیشمندان و علمای اسلامی و آزادی‌خواهان جهان به ابتکار مجمع جهانی بیداری اسلامی در حمایت از نهضت مردم این کشور در برابر تجاوز دشمنان خبر داد.

سخنگوی جنبش انصارالله یمن نیز گفت: ما همیشه از مواضع جمهوری اسلامی ایران در دفاع از امت اسلامی و به ویژه فلسطین قدردانی می‌کنیم و به نقش این کشور در حمایت از مقاومت از جمله در برابر تجاوزهای رژیم صهیونیستی اعتماد داریم.

محمد عبدالسلام افزود: پیام شما را به «عبدالملک حوثی» خواهم رساند و امیدواریم به زودی دیدارها برای توسعه روابط فیمابین انجام شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 494530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.