استکی: دلهره داریم که داور بخواهد اشتباهات دربی را برای استقلال جبران کند!

مربی ذوب‌آهن گفت: خواهشی که از کمیته داوران دارم این است که هر داوری برای دیدار ما و استقلال می‌گذارند، کسی باشد که به اتفاقات دربی توجهی نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن استکی پیش از مصاف ذوب آهن با استقلال، اظهار کرد: بعد از دیدار با گل گهر که اتفاقاً خیلی هم خوب بازی کردیم اما متأسفانه نتیجه را واگذار کردیم، خدا را شکر به لحاظ بدنی و روحی و روانی در این چند روز ریکاوری خوبی داشتیم و آماده بازی با استقلال هستیم.

او با بیان اینکه خوشبختانه مصدوم و محرومی نداریم، خاطرنشان کرد: تنها چیزی که مد نظر بوده و ذهنمان را مشغول کرده این است که بازی ما بعد از بازی دربی است و با این کارشناسی‌های داوری‌ای که در رسانه‌ها کرده‌اند، این دلهره را داریم که نکند داوری بیاید و بخواهد اشتباهات بازی دربی را جبران کند.

مظلومیت ذوب‌آهن به ضررمان شده است

مربی ذوب‌آهن افزود: البته خدا نکرده نمی‌خواهم درباره داوران عزیز کشورمان صحبت کنم. همان طور که می‌دانید ذوب آهن امسال در تمامی دیدارها مظلوم واقع شده و در همه صحنه‌هایی که برایمان اتفاق افتاده، کارشناس‌ها به نفع ذوب آهن رأی داده اما متأسفانه باز هم اشتباهات تکرار شده است.

استکی با اشاره به اشتباهات داوری علیه ذوب‌آهن در فصل جاری، تصریح کرد: به ضرر ذوب آهن پنالتی گرفته و پنالتی خودش را نگرفته‌اند. ذوب آهن زده و آن را مردود کرده‌اند. حتی در یک بازی تیم ماشین سازی دوازده نفره بازی می‌کرده ولی هیچ اعتراضی نکرده و هیچ هجمه‌ای به داوران وارد نکردیم اما متأسفانه مظلومیت ذوب آهن دارد به ضرر تیم تمام می‌شود.

هیچگاه همه تقصیرها را گردن داور نیانداخته‌ایم

وی با بیان اینکه کادر فنی و مدیران ذوب‌آهن همیشه بر این باور بوده‌اند که اشتباهات داوری جزئی از بازی است، اضافه کرد: هر کارشناس داوری و هر فردی درباره بازی‌های دیگر تیم‌ها هم می‌خواهد صحبت کند، نام ذوب آهن را وسط می‌کشند. در حالی که باشگاه ذوب آهن از مدیرعامل گرفته تا خود آقای حسینی همواره به داوران احترام گذاشته و هر وقت حرفی زده‌اند با پذیرفتن اشتباهات داوری به عنوان جزئی از بازی بوده اما نه به تا این اندازه که ذوب آهن همیشه متضرر شود.

دستیار سید مجتبی حسینی خطاب به کمیته داوران، گفت: خواهشی که از کمیته داوران دارم این است که هر داوری برای دیدار ما و استقلال می‌گذارند، کسی باشد که به اتفاقات دربی توجهی نداشته باشد. تیم ذوب آهن همیشه شخصیت و پرستیژ خود را حفظ کرده و هیچ موقع درباره کلاس داوری صحبتی نکرده است. شاید ذوب آهن به داوری اعتراضی داشته اما هیچ گاه به گونه‌ای نبوده که بخواهد همه تقصیرها را گردن داور بیاندازد.

وی افزود: امیدوارم فردا روز خوب داور باشد و به خوبی سوت بزند و بازی از آب دربیاید که هر تیمی مستحق بوده و لیاقتش را داشته باشد، پیروز شده و به مرحله بعدی برود.

کد خبر 494515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.