کمک شهرداری اصفهان برای تعمیر ماشین‌آلات شهرداری بنت

شهردار بنت با بیان اینکه در حوزه ماشین آلات عقب ماندگی داریم، گفت: قرار است ماشین‌آلات برای تعمیر به اصفهان فرستاده شود تا بزرگترین دغدغه شهرداری به‌زودی پاسخ داده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یعقوب درزاده، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) در جلسه مشترک مدیران شهری اصفهان و بنت که در محل شهرداری زاهدان برگزار شد، با ابلاغ سلام گرم و صمیمانه مردم بنت به مردم اصفهان، اظهار کرد: بنت یکی از کانون‌های اصلی سیل سال ۹۸ سیستان بلوچستان بود که اصفهانی‌ها کمک‌رسانی نوع‌دوستانه‌ای در این زمینه داشته و اقدامات زیربنایی مانند طرح راه‌اندازی بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی را در این شهر پیشنهاد دادند.

وی افزود: اگرچه سیل سال ۹۸ سبب زحمت برای مردم شد، اما این فرصت را ایجاد کرد که بنت بیش از گذشته دیده شده، آثار خود را در آینده نشان داده و باعث رشد شهر و منطقه بنت شود.

شهردار بنت تصریح کرد: این شهر ۶.۵ هزار نفر جمعیت، ۳۰۶ هکتار مساحت و قدمتی قابل تخمین تا قبل از اسلام دارد که از ۲۰ سال پیش دارای شهرداری شده است، اما اغلب مردم این شهر از اقشار ضعیف بوده، بنابراین شهرداری درآمد پایداری ندارد و متکی به منابع مالی دولتی است.

وی با بیان اینکه شهرداری در حوزه ماشین‌آلات عقب‌ماندگی زیادی دارد و افزایش هزینه‌ها و ثابت ماندن درآمدها، مشکلات جدی برای شهرداری این شهر به وجود آورده است، ادامه داد: با رایزنی که شد، قرار است ماشین‌آلات برای تعمیر به اصفهان فرستاده شود تا بزرگترین دغدغه شهرداری به‌زودی پاسخ داده شود.

درزاده از شهردار اصفهان درخواست کرد که متخصصان شهرسازی این شهر را برای مشاوره در خصوص ایجاد المان و مبلمان شهری در بنت، به این شهر دعوت کند.

طرح هم پیوندی بنت و اصفهان تداوم یابد

احمد فولادزهی، رئیس شورای شهر بنت نیز در این نشست اظهار کرد: امیدواریم طرح هم‌پیوندی پس از این نیز تداوم داشته و به‌صورت مکتوب درآید تا ارتباط شهر بنت با کلانشهر اصفهان همچنان ادامه یابد.

وی افزود: با افزایش تعامل میان اصفهان و بنت محبت و دوستی میان مردم هر دو شهر ماندگار خواهد ماند.

ایجاد فصل جدید در مدیریت شهرها

احسان رئیسی، بخشدار بنت نیز در این نشست با بیان اینکه تا شب گذشته مردم بنت منتظر بودند تا با مدیران شهری و بانیان خیر برای توسعه شهر خود دیدار داشته باشند، گفت: در نتیجه طرح هم‌پیوندی، تحولات خوبی شکل گرفته و شهر بنت در کانون توجه‌ها آمده است که امیدواریم اقدامات پس از طرح هم‌پیوندی موجب حل مشکلات حوضه آبی منطقه بنت هم شود.

وی اضافه کرد: اگر کمک‌ها در چهارچوب‌های مدیریتی محدود می‌شد قطعاً این ثمرات برای بنت به دست نمی‌آمد؛ این دستاوردها در نتیجه ایجاد فصل جدید و ابتکاری نو در حوزه کاری مدیریت شهرها است.

کد خبر 494514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.