فعالیت خیرخواهانه اصفهانی‌ها در بنت الگوی کشوری شود

شهردار اصفهان گفت: حمایت‌های جمع خیراندیشی که از اصفهان و فاصله زیاد در قالب یک انجمن پا به عرصه خدمت‌رسانی مردم سیستان و بلوچستان گذاشته‌اند را می‌توان در قالب یک مدل تعریف کرد که برای تمام علاقه‌مندان به فعالیت‌های خیرخواهانه الگو باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نوروزی، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) در جلسه مشترک مدیران شهری اصفهان و بنت که در محل شهرداری زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه برای بررسی موضوعات مربوط به شهر بنت تشکیل شده است؛ هر دو جلسه امروز با استاندار و فرمانده سپاه استان امیدوار کننده بود چرا که صبقه نگاه آنها فرهنگی و اجتماعی و تلاش مسئولان استان در جهت تأمین نیاز مردم منطقه و حفظ کرامت انسانی آن‌ها است.

شهرداری اصفهان تصریح کرد: مسئولان شهر بنت باید تأکیدات جلسات امروز را به‌طور جدی پیگیری کنند و انجمن خیرین را توانمند کرده و شرایط را فراهم کنند که انجمن از تمام توان خود برای ارائه خدمات استفاده کند.

وی با اشاره به احداث بیمارستان در شهر بنت ابراز امیدواری کرد: مواردی که باید دستگاه‌های خدماتی در جابه‌جایی تأسیسات مربوط به زمین احداث بیمارستان شهر بنت انجام دهند هرچه سریع‌تر پیگیری و اجرایی شود.

نوروزی تصریح کرد: حمایت‌های جمع خیراندیشی را که از اصفهان و فاصله زیاد در قالب یک انجمن پا به عرصه خدمت‌رسانی مردم سیستان و بلوچستان گذاشته‌اند می‌توان در قالب یک مدل تعریف کرد که برای تمام علاقه‌مندان به فعالیت‌های خیرخواهانه الگو باشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر این بیمارستان راه‌اندازی شود منشأ خیرات زیادی برای شهر خواهد بود، زیرا رفت و آمدها بیشتر خواهد شد که لازمه آن ارتقای راه‌های ارتباطی به بنت است. تأسیسات توسعه می‌یابد و کسب و کارها و کارآفرینی رونق پیدا می‌کند.

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه یقین دارم اگر این مسیر به خوبی مدیریت شود هر روز شاهد بارش خیرات در این شهر خواهیم بود، خطاب به مردم شهر بنت گفت: با آنکه این دوره مدیریت شهری اصفهان رو به اتمام است، اما همه در کنار شما هستیم و اقداماتی که ذره ذره از سوی مدیریت شهری اصفهان انجام می‌شود، هم‌افزایی بزرگی را در شهر بنت شکل خواهد داد.

وی اضافه کرد: کارهای بزرگ همیشه از حمایت حکومتی برخوردار نیستند، بلکه گاهی حرکت مردم و خیران باعث شکوفایی یک اقدام مثبت می‌شود.

کد خبر 494502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.