پیشنهاد برگزاری شب فرهنگی اصفهان در شهر بنت

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با استقبال از برگزاری شب فرهنگی اصفهان در شهر بنت، گفت: فارغ از احداث بیمارستان در بنت توسط اصفهانی‌ها، باید تبادل فرهنگی میان دو شهر نیز در اولویت باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) در جلسه مشترک مدیران شهری اصفهان و بنت که در محل شهرداری زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: مطالباتی که در جلسات امروز با استاندار و فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان مطرح شد، در قالب یک صورتجلسه تنظیم شده و در جلسات داخلی شورای شهر اصفهان هرکدام که عملیاتی بود را محقق می‌کنیم.

وی افزود: اینکه امکان حضور در شهر بنت را نداشتیم، موجب شد تا بتوانیم با استاندار و فرمانده سپاه دیدار کنیم که یکی از مزیت‌های سفر به سیستان و بلوچستان است زیرا این دیدار در ذهن مسئولان ماندگار و دلواپسی‌ها از سوی اصفهان به نماینده عالی دولت منتقل شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه امیدواریم براساس تعهداتی که داریم قدمی در راستای توسعه بیشتر بنت برداشته شود، تصریح کرد: بخش عمده آن به تلاش و کوشش مدیران شهر بنت باز می‌گردد تا کارهایی که باید برای ایجاد زیرساخت‌ها ایجاد شود را دنبال کنند و اکنون فرصتی است که زیرساخت‌های شهر به سرعت تکمیل شود.

وی با بیان اینکه فارغ از احداث بیمارستان باید تبادل فرهنگی میان دو شهر نیز در اولویت باشد، خاطرنشان کرد: برنامه‌ای که توسط هنرمندان بلوچ در اصفهان برگزار شد علی‌رغم محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا، جذابیت بسیار زیادی داشت؛ اگر این اتفاق در فضایی بزرگ‌تر و با جمعیتی بیشتر اجرا شود قطعاً تأثیر بیشتری خواهد داشت.

نصراصفهانی با استقبال از برگزاری شب فرهنگی اصفهان در شهر بنت، گفت: در طرف مقابل، این امکان قابل بررسی است که هنرمندان اصفهان چند روز را مهمان استان سیستان و بلوچستان باشند و در گوشه و کنار این استان به اجرای برنامه بپردازند.

وی تصریح کرد: لازم است آنچه قول داده شد عملیاتی شده و دچار شعار و گفتن و برخاستن بدون نتیجه نشود به نحوی که اگر ۱۰ سال دیگر به گذشته رجوع کنیم، ابراز خوشحالی کرده و از دستاورد آن روز که نتیجه تلاش امروز است، به خود ببالیم.‌

کد خبر 494500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.