افزایش امنیت خیابان‌های هامبورگ با نصب سنسورهای دیجیتالی

به زودی خیابان‌های کلانشهر هامبورگ در آلمان به سنسورهایی مجهز خواهد شد که امنیت کاربران آن‌ها را تأمین خواهد کرد این اقدام زمان انتظار برای تمام افراد در حال عبور از خیابان‌ها را بهینه خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، برنامه‌ریزان کلانشهر هامبورگ در نظر دارند از فن‌آوری سنسورها برای بهبود ایمنی کاربران خیابان‌ها بهره گیرند به این صورت که زمان روشن ماندن هر یک از چراغ‌ها راهنمایی بهینه می‌شود و در نتیجه، آسیب‌پذیرترین کاربران این فضاهای عمومی از خطرات در امان خواهند ماند. شرکت سازنده سنسورهای جدید ادعا کرده که نصب این ابزارها به بهبود جریان ترافیک خیابان‌ها کمک زیادی خواهد کرد و به طور همزمان کاربران آسیب‌پذیر این فضاهای عمومی را از خطرات احتمالی ناشی از وقوع سوانح در امان نگه خواهد داشت.

افزایش امنیت خیابان‌های هامبورگ با نصب سنسورهای دیجیتالی

دوچرخه‌سواران و عابران پیاده به طور ویژه‌ای در این پروژه آزمایشی مورد توجه قرار خواهند گرفت، چرا که از یک سو تعداد آن‌ها به طور قابل توجهی افزایش یافته و از سوی دیگر، بیش از سایر کاربران خیابانی در معرض خطر قرار دارند.

مقامات دومین کلانشهر آلمانی در نظر دارند با همکاری شرکت سازنده سنسورهای دیجیتالی، پروژه آزمایشی افزایش ایمنی شهروندان شهر را به زودی آغاز کنند و با یکدیگر روند بهبود ایمنی را در نتیجه این اقدام مورد بررسی قرار دهند. طی این پروژه، زیرساخت‌های تردد از قابلیت‌های جدیدی برخوردار خواهد شد که در افزایش ایمنی دوچرخه‌سواران و عابران پیاده نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

در مرحله آزمایشی نصب سنسورهای دیجیتالی، تنها تعداد محدودی از خیابان‌های پر خطر شمال غربی هامبورگ انتخاب شده که طول تمام این خیابان‌ها به حدود دو کیلومتر می‌رسد البته در صورت مثبت بودن نتیجه، این وسیله‌های هوشمند در سایر خیابان‌های سراسر شهر نیز نصب خواهد شد و کاربران می‌توانند با ایمنی به مراتب بیشتری نسبت به گذشته، در این خیابان‌ها تردد کنند.

افزایش امنیت خیابان‌های هامبورگ با نصب سنسورهای دیجیتالی

کد خبر 494466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.