مانور اکیپ‌های جمع‌آوری کارگران ساختمانی و موقت برگزار شد

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد از انجام مانور اکیپ های جمع آوری کارگران ساختمانی و موقت خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مسعود رضوی اظهار کرد: در راستای ادامه طرح ساماندهی کارگران ساختمانی و موقت یکی از دغدغه‌های مجموعه مدیریت شهری و مسئولیت اجتماعی در قبال تک تک شهروندان، جمع آوری و ساماندهی کارگر نماها و کارگران ساختمانی است، لذا به موازات احداث جایگاه‌های مخصوص این طرح برای رفاه حال و معیشت بهتر کارگران و این قشر زحمت کش، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی اقدام به انجام مانور اکیپ ساماندهی کارگران در سطح شهر کرده است.

وی افزود: هدف از انجام این طرح جمع‌آوری کارگران سر گذر و کارگر نماها از سطح شهر و جلوگیری از ازدحام و رفع نازیبایی‌های ایجاد شده در سیمای شهر و همچنین اطمینان و امنیت خاطر شهروندان بوده است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد تصریح کرد: به جهت رفع معضلات و مشکلات ناشی از ازدحام کارگران در کنار معابر و همچنین به جهت جلوگیری از سو استفاده برخی از کارگر نماها و افرادی که وجدان عمومی جامعه را به خطر می‌اندازند؛ با همکاری ۳۸ نفر از پرسنل و همکاران مدیریت بر نظارت خدمات شهری و همکاران هدایت گر، نیروهای سد معبر مناطق، نیروهای اجراییات سازمان و مناطق، نیروهای راهور و ۱۵ دستگاه خودرو شامل مزدا و وانت سد معبر، خودروهای سمند و خودروهای خانه سبز برگزار شد.

رضوی اظهار امیدواری کرد: با همکاری و مشارکت شهروندان و کارگران واقعی در طرح ساماندهی کارگران ساختمانی و موقت دیگر شاهد حضور کارگر نماها در کنار گذرهای شهری نباشیم.

کد خبر 494335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.