۴ قهرمانی در دل رویارویی‌های ذوب آهن و استقلال+ جدول

تیم‌های ذوب آهن و استقلال در حالی برای ششمین فصل در جام حذفی رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند که در ۵ دوره قبلی ۴ بار تیم پیروز در نهایت قهرمان شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ذوب آهن و استقلال تاکنون در ۵ دوره جام حذفی رو در روی یکدیگر قرار گرفته‌اند که حاصل آن ۳ صعود برای استقلال و ۲ صعود برای ذوب آهن بوده است البته با توجه به این که در یک فصل تقابل این دو تیم رفت و برگشت بوده است در مجموع ۶ رویارویی در جام حذفی برای استقلال و ذوب آهن ثبت شده است.

از ۶ جدال دو تیم ۴ دیدار در وقت قانونی با نتیجه تساوی و ۲ دیدار با پیروزی استقلال به پایان رسیده است. ۳ دیدار از آن ۴ دیداری که با نتیجه تساوی به پایان رسیده است به ضربات پنالتی کشیده شده است که ذوب آهن ۲ بار و استقلال یک بار فاتح ضربات پنالتی بوده‌اند.

نکته جالب این است که در ۴ دوره از ۵ دوره‌ای که استقلال و ذوب آهن در جام حذفی به مصاف یکدیگر رفته‌اند در نهایت تیم پیروز این جدال قهرمان شده است. از این ۴ دوره نیز سهم دو تیم از قهرمانی برابر بوده است و دو بار استقلال و دو بار ذوب آهن پس از پیروزی در این جدال در نهایت به قهرمانی رسیده‌اند.

ذوب آهن و استقلال ۳ بار در مرحله یک چهارم نهایی، یک بار در مرحله یک هشتم نهایی و یک بار در فینال به مصاف یکدیگر رفته‌اند. بدین ترتیب مصاف فردای دو تیم دومین جدالشان در مرحله یک هشتم نهایی خواهد بود.

جدول رویارویی‌های ذوب آهن و استقلال در جام حذفی به شرح زیر است:

۴ قهرمانی در دل رویارویی‌های ذوب آهن و استقلال+ جدول

کد خبر 494303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    0 0
    با سلام به نظر بنده تیم ذوب آهن خیلی چاق شدن و فیزیک آنها به بدنسازی می خورد تعدادی از بازیکنان