افتتاح چهل و سومین پارک محله‌ای در تبریز

شهردار تبریز از افتتاح چهل و سومین پارک محله ای در این شهر خبر داد و گفت: تلاش داریم تا پایان دوره این عدد را به ۶۰ پارک محله‌ای رسانده و بخشی از خدمات محله‌ای را در شهر تکمیل کنیم.

به گزارش ایمنا، ایرج شهین‌باهر اظهار کرد: سه پروژه مهم شهری شامل دو پارک محله‌ای صائب و ملأ محمد فضولی و محوطه‌سازی ورزشگاه قدیمی باغ‌شمال با اعتبار ۵۷۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: مسئله‌ای که برای ما مهم و ارزشمند است، احداث ۱۲ هزار مترمربع فضای سبز در یکی از مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین بخش جنوبی شهر به نام ملأ محمد فضولی است.

شهردار تبریز افزود: احداث چنین فضایی مورد نیاز منطقه بوده و در بخش حاشیه‌نشین جنوب شهر نیز نیازمند توسعه‌ی فضای سبز با کاربری‌های مختلف هستیم.

وی با اشاره به استقبال اهالی محل از احداث این پارک محله‌ای خاطرنشان کرد: فضاهای ورزشی - تفریحی و فضای سبزی که در این محل احداث شده است، مورد استقبال اهالی قرار گرفته و مطمئن هستم که در نگهداری این فضا کوشا خواهند بود.

شهین باهر اظهار امیدواری کرد با احداث پارک‌های محله‌ای در سطح مناطق ۱۰ گانه‌ی شهرداری، شاهد احیای بخشی از باغ‌شهر تاریخی تبریز باشیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 494149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.