کیهانی: ناامیدی، بزرگترین رقیب انتخابات پر شور است

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: اقبال نداشتن مردم به انتخابات در کوتاه مدت موجب اتفاق خاصی نمی‌شود، اما در بلند مدت باعث سردی و بی اعتمادی مردم می‌شود. ناامیدی بزرگترین رقیب انتخابات پر شور است.

محمد کیهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد فضای انتخاباتی کشور اظهار کرد: انتخابات زمانی دو قطبی می‌شود که دو جناح قدرتمند سیاسی کشور با نفرات اول خود در عرصه انتخابات ریاست جمهوری حاضر شوند که در این دوره انتخابات ریاست جمهوری، چهره‌های شاخص و نفرات اول جناح اصلاح‌طلب به دلایلی از حضور در انتخابات منع شدند.

وی افزود: به نظر می‌رسد برخی چهره‌های اصلاح‌طلبی که امروز در کارزار انتخابات حاضر شدند شانس زیادی برای عبور از فیلترهای نظارتی ندارند برخی از این افراد نیز جزء اصلاح‌طلبان آرام هستند همچنین برخی از افرادی که امروز با عنوان اصلاح‌طلبی در انتخابات شرکت کرده‌اند فاصله زیادی با اندیشه‌های اصلاح‌طلبی دارند.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان ادامه داد: کاندیداهای اصولگرایان با تمام توان در کارزار انتخابات ریاست جمهوری حاضر شدند زیرا به نظر می‌رسد به اجماع رسیدن در این جریان امر مشکلی است.

کیهانی تصریح کرد: در حال حاضر تنها بین جریان‌های سیاسی بازار انتخابات داغ است، اما در بین مردم و بدنه جریان اصلاح‌طلب، بی تفاوتی و سکوت نسبت به انتخابات وجود دارد که این موضوع نگران کننده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر برخی افراد علاقه‌ای به اقبال مردم برای حضور در انتخابات ندارند؛ زیرا در انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی از حوزه‌های انتخابیه به واسطه مشارکت کم، کاندیدای محبوب آنها با کسب تنها چندین هزار رأی به مجلس رفتند.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان خاطرنشان کرد: اقبال نداشتن مردم به انتخابات در کوتاه مدت موجب اتفاق خاصی نمی‌شود، اما در بلند مدت باعث سردی و بی اعتمادی مردم می‌شود. ناامیدی، بزرگترین رقیب انتخابات پر شور است.

کد خبر 494105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.