نخستین سامانه رویدادهای شهر اصفهان رونمایی شد

سامانه رویدادهای شهر اصفهان در همایش روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور استاندار رونمایی شد.

به گزارش ایمنا، سامانه جدید اداره کل ارتباطات شهرداری اصفهان، سامانه‌ای برای اطلاع شهروندان از رویدادهای شهر اصفهان است. اطلاع‌رسانی رویدادهای مختلف شهری با قابلیت فیلتر و دسته‌بندی جهت دسترسی حوزه‌های مختلف درون و برون سازمانی، نمایش رویدادها بر پایه نقشه، امکان جستجوی رویدادها بر اساس موضوع، مکان، رده سنی و …، امکان ثبت رویدادهای بخش خصوصی، امکان دریافت نظرات و پیشنهادات مخاطبان هر رویداد، امکان ثبت نظر مخاطبان درباره رویدادها، امکان دسته‌بندی مجموعه رویدادها بر اساس مناسبت‌های مختلف و امکان خروجی گیری از رویدادهای ثبت شده از ویژگی‌های این سامانه است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان در جمع مدیران روابط عمومی استان، رئیس و اعضای انجمن روابط عمومی استان در این خصوص گفت: همیشه روابط عمومی‌ها به دنبال دسترسی سریع به مخاطب هستند و مخاطب نیز به دنبال رسیدن به موضوعات مورد علاقه خود است. این سامانه به نوعی طراحی شده که این فرآیند را تسهیل می‌کند.

ایمان حجتی ادامه داد: این سامانه به‌گونه‌ای طراحی‌شده که هر سازمان و نهاد می‌تواند رویدادهای موردنظر خود را در آن ثبت کند. در این سامانه مشخص می‌کنید رویداد چه موضوعی دارد، مناسب چه رده سنی است و در کدام نقطه جغرافیایی شهر اتفاق می‌افتد.

وی تصریح کرد: ثبت دقیق اطلاعات باعث می‌شود رویدادها متناسب با دسته‌بندی‌ها و طبق علاقه‌مندی‌ها قابل‌مشاهده باشد و کمک خواهد کرد ارتباطات روند بهتری را میان مخاطب و روابط عمومی‌ها طی کند.

حجتی با اشاره به جایگاه روابط عمومی‌ها به‌ویژه در شرایط کرونایی عنوان کرد: در یک سال گذشته که با کرونا درگیر بوده‌ایم تمام فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی‌ها سربازان گمنامی برای سلامت مردم بوده‌اند، وضعیت کرونا فعالیت روابط عمومی‌ها را در همه سازمان‌ها و نهادها دچار چالش کرده و این در حالی است که روابط عمومی‌ها با استفاده از خلاقیت توانسته‌اند همچنان اثرگذار باشند.

کد خبر 494043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.