نمایشگاه دائمی سنگ در اصفهان راه‌اندازی نشود

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه سازمان صنعت معدن و تجارت استان قصد دارد در محدوده محمودآباد نمایشگاه دائمی سنگ ایجاد کند، گفت: اصفهان توان داشتن دو مجموعه نمایشگاهی را ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش خسروی امروز (یکشنبه) در یکصد و هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: حدود ۲۰۰ میلیارد تومان برای راه‌اندازی مجموعه نمایشگاه‌های شهر اصفهان هزینه شد تا محل دائمی نمایشگاه‌ها باشد. اجرای این پروژه با مشارکت اتاق بازرگانی بود و هیچ اقدامی نباید منجر به تضعیف سرمایه‌گذاری که در قسمتی از شهر شده، بشود این در حالی است که سازمان صنعت معدن و تجارت استان قصد دارد در محدوده محمودآباد نمایشگاه دائمی سنگ ایجاد کند که ابتدا گمان کردم مدیریت نمایشگاه‌های بین‌المللی با این امر مخالفت است اما گفته شد که نه تنها مخالفتی نبوده بلکه سرمایه‌گذاران برای ایجاد نمایشگاه سنگ تشویق هم شده‌اند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه این شهر توان داشتن دو مجموعه نمایشگاهی را ندارد، تصریح کرد: زیرساخت‌ها در روشن‌دشت و در مکانی که مجموعه نمایشگاه‌های اصفهان ایجاد شده، آماده است، پارکینگ مورد نیاز پیش‌بینی شده و ایجاد دسترسی‌های مربوط به آن نیز در سال جاری بودجه گرفته است.

وی ادامه داد: همجواری مجموعه نمایشگاه‌ها با فرودگاه، سیتی سنتر و سالن اجلاس سران یک محور تجاری کم‌نظیر را تشکیل می‌دهد لذا باید اتاق بازرگانی این موضوع را پیگیری کرده و سرمایه‌گذاران توجیه شوند که سرمایه‌گذاری در محمودآباد به صلاح خودشان و شهر نیست.

خسروی با تاکید بر این که به‌جای سرمایه‌گذاری جداگانه، با هم‌افزایی بین این دو مجموعه نمایشگاهی می‌توان هر دو را تقویت کرد، گفت: ایجاد زیرساخت‌های جداگانه هزینه‌بر خواهد بود بنابراین باید مدیریت شهری و استانی جلوی این آسیب را گرفته و نگذارند این اتفاق رخ دهد.

کد خبر 493949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.