عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۶ اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از راه‌اندازی بزرگترین سایت پرورش آهو شرق کشور تا واکسیناسیون ۴۰۰ نفر از پاکبانان بوشهری و پلمب پنج واحد تولید مصالح ساختمانی شهرداری‌های خراسان شمالی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

مناسب سازی ساختمان‌ها و معابر شهری قزوین

کیومرث فدائی‌فر، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین گفت: با توجه به بازدیدهای مستمر کمیته مشترک ایمنی و مناسب‌سازی فضاها و زیرساخت‌های شهری، پروژه‌های در حال احداث، مناسب سازی ساختمان‌ها و معابر شهری به طور جدی در حال پیگیری است.

پلمب پنج واحد تولید مصالح ساختمانی شهرداری‌های خراسان شمالی

فهیمه مهمان نواز، مدیرکل استاندارد خراسان شمالی گفت: خط تولید پنج واحد تولیدی سنگ دانه متعلق به تعدادی از شهرداری‌های استان به علت تولید و توزیع فرآورده غیر استاندارد پلمب شد.

آغاز واکسیناسیون ۴۰۰ نفر از پاکبانان بوشهری

مسعود غلامزاده، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بوشهر گفت: واکسیناسیون ۴۰۰ نفر از پاکبانان، رانندگان و شاغلین بخش خدمات شهری پسماند این سازمان آغاز شد.

صدور مجوز برای ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در سی سخت

رهبری دوست، مسئول واحد شهرسازی شهرداری سی‌سخت گفت: واحد شهرسازی شهر سی‌سخت بلافاصله پس از اولین آواربرداری شروع به صدور پروانه کرد و تاکنون مجوز ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در سی‌سخت صادر شده است.

بافق، شهر دستبافته‌های خرمایی ایران می‌ شود

سیدعلی نوروززاده، شهردار بافق از پیگیری برای تبدیل این شهر به شهر دست‌بافته‌های خرمایی ایران خبر داد و گفت: علاوه بر مشاغل سخت و معدنی در بافق، درآمد بخشی از افراد این شهر خصوصاً در حوزه مشاغل خانگی و زنان خانه‌دار به هنر دستبافته‌های خرمایی گره‌خورده است.

راه‌اندازی بزرگترین سایت پرورش آهو شرق کشور

سجاد فدایی باشی، شهردار کلاته‌رودبار از راه‌اندازی بزرگترین سایت پرورش آهو شرق کشور در کلاته‌رودبار خبر داد.

عملیات احداث یک هکتار فضای سبز در بلوار کمال‌الملک سنندج

عطاالله ساعدموچشی، مدیر شهرداری منطقه سه سنندج از آغاز عملیات احداث یک هکتار فضای سبز در بلوار کمال‌الملک سنندج خبر داد و اعلام کرد: پس از عملیات خاکبرداری، کاشت نهال، چمن کاری، گلکاری، تأسیسات روشنایی، مبلمان شهری، سنگفرش و پله گذاری، احداث سکو، نصب ست بازی کودکان و ساخت محوطه تیچر اسکیت احداث خواهد شد.

اتمام عملیات جدول گذاری خیابان دوم غربی شهرک وحدت فردیس

محمدرضا آژیر، سرپرست منطقه ۲ شهرداری فردیس از اتمام عملیات جدول گذاری خیابان دوم غربی شهرک وحدت خبر داد و اظهار کرد: طول جدول گذاری این خیابان به همراه گذرهای آن یکهزار و ۵۰۰ متر است و برای اجرای جدول گذاری خیابان دوم غربی شهرک وحدت، اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۷۵۰ هزار ریالی هزینه شده است.

اتمام ۳ پروژه شهرداری فومن تا پایان دوره پنجم

رضا محمدی، شهردار فومن گفت: در صورت تأمین اعتبار، سه پروژه شهرداری این شهر شامل اجرای سنگ فرش، آسفالت معابر، جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی تا پایان دوره پنجم به پایان می‌رسد.

کد خبر 493910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.