وبینار "انقلاب ارتباطات و رسانه‌های اجتماعی" برگزار می شود

مدیر فرهنگسرای رسانه از برگزاری وبینار آموزشی "انقلاب ارتباطات و رسانه‌های اجتماعی" به مناسبت روز جهانی ارتباطات خبر داد.

به گزارش ایمنا، فاطمه شفیعی گفت: امروزه در عصر نوین ارتباطات با توجه به سرعت بالای گردش اطلاع‌رسانی، گسترش فزاینده فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، نقش فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی‌ها در نحوه استفاده از این ابزار جدید و چگونگی پیوند با جامعه اطلاعاتی و اقشار و گروه‌های مختلف اجتماعی اهمیت بسیاری دارد.

وی افزود: علم ارتباطات نیز در عصر نوین دچار دگرگونی‌های بنیادی شده و ساختاری جدید پیدا کرده که نیاز است همه دست‌اندرکاران این حوزه در این زمینه آگاه و بروز باشند.

به گفته مدیر فرهنگسرای رسانه، در عصر ارتباطات در روابط عمومی نوین، مخاطب از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار بوده و برنامه‌ها بر اساس ارزش آفرینی برای مخاطبان و جلب رضایت آنها پیاده سازی می‌شود.

شفیعی تصریح کرد: با توجه به اهمیت این موضوع، فرهنگسرای تخصصی رسانه وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با همکاری اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری به مناسبت روز جهانی ارتباطات وبینار آموزشی" انقلاب ارتباطات و رسانه‌های اجتماعی" را به صورت مجازی برگزار می‌کند.

وی اضافه کرد: مهدی منتظر قائم، دکترای پژوهش در رسانه‌های جمعی، نویسنده کتاب در حوزه رسانه و مدرس دانشگاه تهران به عنوان مدرس وبینار در زمینه دگرگونی‌های جدید و تحولات ارتباطات به ارائه مطالب می‌پردازد.

مدیر فرهنگسرای رسانه خاطرنشان کرد: این وبینار آموزشی روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود. علاقمندان جهت شرکت در وبینار می‌توانند، مشخصات خود را در واتس‌اپ به شماره ۰۹۱۳۰۹۱۶۷۲۷ ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۵۵۴۴۰۹۶ تماس حاصل کنند.

 وبینار "انقلاب ارتباطات و رسانه‌های اجتماعی" برگزار می شود

کد خبر 493801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.