رسانه ملی در انعکاس اخبار مدیریت شهری تهران رویکرد تخریبی دارد

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: همیشه درباره انعکاس اخبار دستاوردهای مدیریت شهری، جناحی و گروهی رفتار شده در حالی که این نوع پروژه‌ها افتخار ملی هستند که در دوره قبل با آب و تاب منعکس می‌شدند.

محمد علیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره آغاز فعالیت‌های اجرایی خط ۱۰ مترو و مراسمی که سال گذشته برای آغاز به کار این پروژه در نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد، اظهار کرد: مشکل زمین نمایشگاه بین‌المللی مربوط به مشکلات داخلی وزارت صنایع است و به شهرداری ارتباطی ندارد. فعالیت خط ۱۰ مترو قرار بود در زمینی داخل نمایشگاه بین‌المللی آغاز شود و توافق‌های لازم نیز شده بود.

وی اضافه کرد: ظاهراً داخل وزارت صنایع در رابطه با مالکیت زمین اختلافی وجود داشته که در نهایت باید یک ایستگاه مترو در این بخش وجود داشته باشد و درخواست مسئولان نمایشگاه بین‌المللی نیز همین بوده است زیرا با وجود برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری نمایشگاه‌ها در مجموعه شهر آفتاب همچنان اصرار به برگزاری در این مکان است و یکی از راه‌های کاهش ترافیک در زمان برگزاری نمایشگاه در این محل ایجاد یک ایستگاه مترو است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: خط ۱۰ مترو به دلیل گستردگی، چند جبهه کاری را شامل می‌شود و دستگاه‌های TBM از چند نقطه آغاز به حفاری تونل کرده و در مقاطعی بهم می‌رسند. اکنون عملیات اجرایی جبهه غربی آن آغاز شده است.

علیخانی در پاسخ به پرسشی درباره انعکاس نیافتن اخبار مربوط به پروژه خط ۱۰ مترو در رسانه ملی گفت: همیشه درباره انعکاس اخبار دستاوردهای مدیریت شهری، جناحی و گروهی رفتار شده است در حالی که این نوع پروژه‌ها افتخار ملی هستند که در دوره قبل با آب و تاب منعکس می‌شدند. در حال حاضر نسبت به مدیریت گذشته یک دهم فعالیت‌های ما منعکس نمی‌شود و اگر هم بشود رویکرد تخریبی دارد.

وی خاطرنشان کرد: به جای مدیریت شهری، پیمانکار به عنوان صاحب پروژه اعلام شده و به خاطر همین رویه است که مردم هر روز کمتر به اخبار رسانه ملی اعتماد دارند و در سایر رسانه‌ها به دنبال یافتن حقیقت هستند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تاکید کرد: مدیران گذشته می‌گویند در این دوره در حوزه مترو کاری نشده است در حالی که ۴۰ کیلومتر از خطوط مترو، تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است و اولویت ما تکمیل ایستگاه‌های نیمه کاره بود و در این دوره ۳۰ ایستگاه به بهره‌برداری کامل رسید.

کد خبر 493578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.