مساجد و امامزادگان از ظرفیت خوبی برای کاهش جرایم برخوردارند

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: مساجد و امامزادگان از ظرفیت خوبی برای فرهنگسازی در زمینه کاهش آسیب جرایم برخوردار هستند.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، سردار محمدرضا حیدری با بیان اینکه سازمان اوقاف رسالت سنگینی را بر عهده دارد، اظهار کرد: نیروی انتظامی متولی امنیت عمومی است و نیازمند بسترهای مناسب برای ارتقای سطح معنوی جامعه و آموزش همگانی در زمینه قوانین است.

وی با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های بالا برای مهار رفتار افراد در جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی ظرفیت امامزادگان و مساجد است، ادامه داد: استفاده از این ظرفیت می‌تواند امنیت جامعه را نیز ارتقا دهد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه می‌توان از ظرفیت اوقاف برای دفاع از حقوق جامعه و انقلاب استفاده کرد، ادامه داد: انتظار این است که در ارتباط با حقوق مردم و نظام بتوان از ظرفیت موجود بهره‌برداری کرد.

۴۷۰۰ نفر از پرسنل ناجا فاقد مسکن هستند

وی با بیان اینکه اقدامات فرهنگی در کشور با توجه به ظرفیت‌های موجود و سرمایه گذاری دشمن برای انحراف جوانان و نوجوانان کشور همخوانی ندارد، اضافه کرد: این در حالی است که در کشور و به ویژه در استان اصفهان دستگاه‌های فرهنگی به صورت هماهنگ و یک صدا فعالیت نمی‌کنند.

سردار میرحیدری با بیان اینکه تأثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی بر روی جوانان و نوجوانان بسیار زیاد است، اضافه کرد: برای استان اصفهان درد است که در برخی موضوعات منفی رتبه اول را داشته باشد.

وی با بیان اینکه چهار هزار و ۷۰۰ نفر از پرسنل نیروی انتظامی استان اصفهان فاقد مسکن هستند، ادامه داد: در این زمینه چنانچه زمین موقوفه‌ای برای ساخت مسکن برای پرسنل نیروی انتظامی باشد با تعامل با اوقاف می‌توان بخشی از مشکلات کارکنان نیروی انتظامی را برطرف کرد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه با بیان اینکه حضور نیروهای انتظامی در جامعه عاملی بازدارنده است، اظهار کرد: ضروری است در مراکز تجمعی مانند حرم مطهر زینبیه (س) نصب تابلوی نیروی انتظامی و ایجاد پایگاهی کوچک ضروری است.

کد خبر 493577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.