سپاهان_مس رفسنجان / جدال سخت برای بازگشت به صدر

تیم فوتبال سپاهان در دیداری سخت در خانه، میزبان مس رفسنجان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های فوتبال سپاهان و مس رفسنجان، فردا از ساعت ۱۹:۲۰ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های سپاهان و مس رفسنجان

یکشنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ساعت ۱۹:۲۰

ورزشگاه: نقش جهان

داور: رضا کرمانشاهی

پخش زنده: شبکه اصفهان

آخرین رویارویی: مس رفسنجان یک_سپاهان ۲

سپاهان و نیاز مبرم به ۳ امتیاز خانگی

در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال، فردا در حالی سپاهان میزبان مس رفسنجان است که با توجه به پیروزی روز گذشته پرسپولیس برابر استقلال، سپاهان نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این دیدار دارد. شاگردان نویدکیا هفته گذشته با گل دقایق پایانی محمد محبی از شکست خانگی برابر پرسپولیس گریختند و حالا در یک بازی سخت دیگر برابر مس رفسنجان که یکی از تیم‌های خوب این فصل لیگ برتر است قرار می‌گیرند.

سپاهان در فصل جاری یک بار در لیگ و یک بار جام حذفی به مصاف مس رفسنجان رفته است اما با وجود اینکه هر دو بازی را با نتیجه مشابه ۲ بر یک برده است اما به جرأت می‌توان گفت هر دو بازی بسیار برای سپاهان سنگین بود و این دو برد جزء بردهای سخت تیم محرم در فصل جاری بود.

سپاهان در هفته‌های گذشته به خصوص بعد از تعطیلات عید و بازگشت بازیکنانش از تمرینات تیم ملی، آن طراوت و شادابی قبل از عید را نداشته و با وجود اینکه چند بازی را با اختلاف حداقلی برده است اما به نظر می‌آید تیم نویدکیا در مقطعی از فصل قرار گرفته است که تیمش حداقل از نظر سبک بازی در افت قرار دارد و آن بازی با طراوت قبل ارائه نمی‌شود. با این حال سپاهان خوب از اهمیت ۳ امتیاز بازی خانگی آگاه است و اصلاً نمی‌خواهد در پایان بازی، با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس، کمتر از ۳ امتیاز با این تیم اختلاف داشته باشد.

در این میان نقطه قوت سپاهان خط دفاعی یا به بیانی بهتر سازمان دفاعی خوبی است که از اواخر نیم فصل اول به آن دست پیدا کرده است، طلایی پوشان در ۹ بازی اخیر تنها ۳ بار گل خورده‌اند.

در سوی دیگر مس رفسنجان قرار دارد که با هدایت محمد ربیعی به یکی از تیم‌های سازمان یافته لیگ تبدیل شده است و فوتبالی با کیفیت بالا ارائه می‌کند، موضوعی که محرم نویدکیا نیز چندین بار به آن اشاره داشته است. نارنجی پوشان اما در دو هفته اخیر حداقل از نظر نتیجه چندان خوش شانس نبوده‌اند، آنها با وجود اینکه در آمار و ارقام تیم برتر میدان بوده‌اند اما به ترتیب برابر نفت مسجد سلیمان و نساجی بازی را با یک گل واگذار کرده‌اند و شاید همین موضوع سبب انگیزه دو چندان شاگردان ربیعی برای کسب نتیجه برابر سپاهان باشد.

سپاهان در حالی به مصاف مس رفسنجان می‌رود که برای دومین هفته متوالی از حضور محمدرضا خلعتبری به دلیل مصدومیت محروم است اما محمد نژادمهدی، مدافع سپاهان پس از گذشت یک جلسه محرومیتش می‌تواند تیم را همراهی کند. در سوی دیگر نیز مس رفسنجان مسیح زاهدی و محمد انصاری را به ترتیب به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار ندارد اما عقیل کعبی با پشت سر گذاشتن محرومیتش در دسترس سرمربی قرار دارد و احتمالاً در پست دفاع چپ به کار گرفته خواهد شد.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، عزت الله پورقاز، محمد نژاد مهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، احسان حاج صفی، یاسین سلمانی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، محمد محبی و کی‌روس استنلی

ترکیب احتمالی مس رفسنجان:

داود نوشی‌صوفیانی، حامد نورمحمدی، هومن ربیع‌زاده، حسن جعفری، عقیل کعبی، سجاد آشوری، مهدی کیانی، قائم اسلامی‌خواه، محسن آذرباد، مهرداد آوخ و فراز امامعلی

کد خبر 493127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.