انسجام و وفاق مدیریت شهری اصفهان منشأ خدمات خوبی در شهر است

استاندار اصفهان گفت: انسجام و وفاق اعضای شورای اسلامی شهر با مجموعه شهرداری اصفهان و تعامل با سایر دستگاه‌ها منشا خدمات خوبی در چهار سال اخیر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی امروز _چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰_ در آئین رونمایی از ششمین برنامه راهبردی اصفهان ضمن قدردانی از خدمات ارزنده شهرداری در این دوره مدیریت شهری اظهار کرد: خوشبختانه اعضای شورای اسلامی شهر در این دوره با انسجام و وفاق با مجموعه شهرداری و تعامل با سایر دستگاه‌ها خدمات خوبی را در چهار سال اخیر انجام دادند که توده مردم فهیم اصفهان قدردان این تلاش‌ها هستند.

وی با تأکید بر اینکه نفس داشتن برنامه برای انجام فعالیت‌ها اقدام بسیار خوبی است، تصریح کرد: برنامه اصفهان ۱۴۰۵ که با مشارکت و فهم عمومی تدوین و تهیه شده قابل تحسین است؛ برنامه با خرد جمعی شکل گرفته و این یک شاخصه بسیار بزرگ است.

استاندار اصفهان پیشنهاد داد: برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵ در سایت شهرداری اصفهان بارگذاری و در معرض افکار عمومی مردم قرار گیرد تا شهروندان نقدهای خود را مطرح و در نهایت برای رفع آسیب‌ها برنامه‌ریزی شود.

رضایی با ابراز خرسندی از اینکه اصفهان از سال ۷۵ تاکنون دارای برنامه بوده است، گفت: باید نفس وجود برنامه که توسط شهرداری پایه گذاری شده را ارج نهیم و برای آسایش و امنیت بیشتر مردم از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم.

وی ادامه داد: یکی از مسائل مهم که مطالبه مردم اصفهان بوده، آب است؛ بی شک باید بهینه مصرف کنیم تا در شرایط کم آبی و یا بهتر بگوییم «بی آبی» بتوانیم فضای سبز شهر را حفظ کنیم.

استاندار اصفهان با تأکید بر گسترش فرهنگ مصرف بهینه آب در بین مردم اظهار کرد: با مجوزی که برای انتقال آب از خلیج فارس به اصفهان دریافت شده، امیدواریم تا سه سال آینده ۱۵۰ میلیون مترمکعب آب به اصفهان انتقال یابد.

رضایی با بیان اینکه سال آبی با شرایط فعلی به سال آنی تبدیل شده است، افزود: شرایط آبی امسال بسیار ویژه است به طوری که این شرایط در ۵۳ سال گذشته وجود نداشته و بی شک مسئولان شهرداری‌های استان باید خود را برای شرایط کم آبی و حتی بی آبی امسال آماده کنند.

وی گفت: از مردم فهیم استان انتظار می‌رود با توجه به شرایط فعلی مصرف بهینه آب و انرژی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

استاندار اصفهان اظهار کرد: در جلسه اخیر مصرف آب و انرژی نماینده شهردار اصفهان خبر داد که در تمام ساختمان‌های بیش از چهار طبقه شهر پنل‌های خورشیدی نصب می‌شود که این اقدام بسیار ارزشمند است و باید در بخش مختلف این رویه در دستور کار قرار گیرد.

رضایی با ابراز خرسندی از اینکه روز گذشته به دستور رئیس جمهور ۳۰۰ میلیارد تومان برای آب شرب شهر اصفهان تخصیص یافت گفت: دغدغه آب شرب مردم اصفهان را داریم و تلاش می‌کنیم سامانه دوم آبرسانی را نیمه دوم خردادماه امسال مورد بهره برداری قرار دهیم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه باید به جای مباحث حاشیه‌ای به مباحث توسعه‌ای بپردازیم، تصریح کرد: باید اختلاف سلیقه‌ها در مسائل کلان استان را کنار بگذاریم و به موضوعاتی همچون آب، هوا و محیط زیست بیشتر توجه کنیم.

کد خبر 493080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.