اتمام ۳ پروژه شهرداری فومن  تا پایان دوره پنجم

شهردار فومن گفت: در صورت تامین اعتبار، سه پروژه شهرداری این شهر شامل اجرای سنگ فرش، آسفالت معابر، جمع آوری و هدایت آب های سطحی تا پایان دوره پنجم به پایان می‌رسد.

رضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروژه سنگ فرش پیاده راه کمربندی شهید شکوری به طول ۳۰۰ متر، با اعتباری نزدیک به ۴۲۰ میلیون تومان اجرا شده و در صورت تأمین بودجه یک هزار و ۵۰۰ متر مربع کف پوش، احداث فضای سبز نصب چراغ‌های پارکی و وسایل بازی تا پایان دوره پنجم انجام خواهد شد.

وی افزود: آسفالت منطقه سنگ بیجار به سمت بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن به طول ۵۰۰ متر شرایط مناسبی ندارد و باید تعویض شود، آسفالت آن نیازمند بیش ۲۰ میلیارد ریال اعتبار است که تا پایان دوره پنجم حدود ۲۵۰ متر از آسفالت آن تعویض خواهد شد.

شهردار فومن ادامه داد: در هنگام بارندگی، حد فاصل کوچه پورمحسن تا دخانیات نزدیک به ۲.۵ کیلومتر دچار آب‌گرفتگی شدید شده و شهروندان آن را برای تردد با مشکل مواجه می‌کند. اجرای جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی این مناطق از سال ۱۳۹۲ آغاز و حدود ۶۵۰ متر از آن انجام شده و اجرای کامل آن نیازمند به بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار است.

وی تصریح کرد: در دوره پنجم شورا هر ساله ۵۰ متر از این پروژه اجرا شده و تاکنون حدود ۱۵ میلیارد ریال برای آن هزینه صرف شده است که هر ساله با میزان تزریق بودجه استانی به شهرداری، این پروژه ۱۵ سال طول می‌کشد، تا به اتمام برسد.

محمدی خاطرنشان کرد: آسفالت معابر فومن با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد. که با اولویت بندی، تا پایان دوره پنجم اجرا خواهد شد.

به گزارش ایمنا، شهر فومن در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 493046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.