پاسخ شرکت توزیع نیروی برق تهران به یک گزارش

شرکت توزیع نیروی برق تهران اعلام کرد که تمامی چراغ‌های روشنایی «گلابدره» سالم و روشن است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صبح روز یکشنبه (۱۲ اردیبهشت ماه) گزارشی با عنوان «مخاطرات یک روستا در منطقه لوکس تهران؛ گلابدره؛ محله خاموش» در سرویس کلانشهر خبرگزاری ایمنا منتشر شد که واکنش شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ را به دنبال داشت. در پاسخ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ خطاب به خبرگزاری ایمنا آمده است:

«علی رغم قرارگیری محله گلابدره در دامنه کوه‌های شمالی تهران و نبود رعایت استانداردهای شهرسازی در این منطقه، عرض بسیار کم و پلکانی و صعب‌العبور بودن معابر این منطقه، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در راستای تأمین آسایش ساکنان این منطقه، تمام اصلاحات فنی ممکن در حوزه تأسیسات و شبکه توزیع برق در این منطقه را اجرا کرده و در همین راستا، کل طول شبکه سیمی هوایی این منطقه با کابل‌های خود نگهدار، جایگزین شده و در معابری که امکان تردد خودروهای سنگین و جرثقیل وجود داشته است، پایه‌های چوبی قدیمی با پایه‌های سیمانی جدید جایگزین شده است.

شایان ذکر است در برخی معابر به دلیل معضلات هندسی بافت و معماری شهری امکان تردد خودروهای ویژه و تعویض پایه‌ها فراهم نبوده و اجرای این اصلاحات توسط منطقه برق شمیران تا زمان رفع مشکل معابر توسط دستگاه‌های مسئول امکان پذیر نمی‌باشد. شایان ذکر است بر اساس آخرین بازدید انجام شده تمامی چراغ‌های روشنایی منصوبه در این منطقه سالم و روشن است.»

بیشتر بخوانید:

کد خبر 492964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.