شورای شهر برای تعیین تکلیف برج‌های دوقلو خرم‌آباد تلاش کرد

رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: نمی‌دانیم چرا پروژه بزرگ و مهم برج‌های دوقلو و تعریض خیابان انقلاب علیرغم پیگیری بسیار از جانب شورا بلاتکلیف و سردرگم است؟

به گزارش خبرنگار ایمنا، رستم کوشکی در یکصد و چهل و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر خرم آباد که با دستور کار بررسی نامه‌های مردمی برگزار شد، از برگزاری منظم جلسات کمیسیون‌ها از مدیران مناطق سه گانه شهرداری به خاطر جدیت در پیگیری امورات عمرانی منطقه و پرداخت مطالبات پیمانکاران و کارگران تقدیر کرد.

وی همچنین به موضوع برج‌های دوقلو و تعریض خیابان انقلاب پرداخت و گفت: شورای اسلامی شهر در دوره پنجم عمر خود تاکید بسیار زیادی بر تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر پروژه برج‌های دوقلو داشت و با برگزاری جلسات پرتعداد و مکرر تلاش کردیم که هرچه سریع‌تر در این خصوص به نتیجه برسیم اما نمی‌دانیم چرا این پروژه بزرگ و مهم علیرغم این همه پیگیری از جانب شورا بلاتکلیف و سر در گم است.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد با اشاره به جلسه اخیرش با دادستان مرکز استان به پیگیری و دغدغه وی در خصوص تعریض خیابان انقلاب اشاره کرد و گفت: مردم و مالکان پای قرارداد و انعقاد تفاهم نامه نمی‌آیند و نیاز است که شهردار پیگیر علت مشکل و رفع آن باشند.

در ادامه جلسه علی ماکنعلی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و زیست شهری با اشاره به برگزاری برنامه‌های خاص فرهنگی در هفته نکوداشت خرم آباد به سوال رئیس شورای اسلامی شهر درخصوص علت تغییر هفته نکوداشت خرم آباد پاسخ داد و گفت: مصوبه شورای دور چهارم نامگذاری روز بیستم اردیبهشت به نام روز خرم آباد بوده و در چندسال اخیر به اشتباه از چهاردهم تا بیستم به عنوان هفته نکوداشت معرفی می‌شد.

وی ادامه داد: بر آن شدیم امسال با بهره گیری از خرد جمعی و نظر کارشناسان این هفته را از ۲۰ تا ۲۰ اردیبهشت تثبیت و مصوب کنیم و برنامه‌ریزی‌ها و تصمیماتی اتخاذ و طی صورتجلسه‌ای برای اجرا به شهرداری خرم آباد ابلاغ شد.

زهرا نظری نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد نیز با تقدیر از کار خوب و ارزشمند شورای دور گذشته و مدیریت وقت شهرداری از نامگذاری و تصویب هفته نکوداشت خرم آباد، آن را فرصتی برای معرفی هرچه بهتر و شایسته‌تر این شهر معرفی کرد.

وی افزود: قدمت ۵۴ هزار ساله «غار کلدر» نشان از تاریخ کهن این قوم دارد. وجود آثار و ابنیه تاریخی و فرهنگی فراوان، سراب‌ها و چشمه‌های جوشان و منحصر به فرد همه و همه خبر از ظرفیت‌های ارزشمندی می‌دهد که باید تلاش شود در این ایام مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 492929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.