محسن هاشمی: منتظر تصمیم نهایی نهاد اجماع‌ساز درباره انتخابات هستیم

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر شرایطی پیش آید که از من خواسته شود حتماً در انتخابات شرکت کنم دریغ نمی‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن هاشمی امروز (سه‌شنبه) در حاشیه دویست و نود و سومین جلسه شورا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه امروز با دو بررسی اعتراض فرمانداری نسبت به دو مصوبه شورا آغاز شد که اولین اعتراض مربوط به طرح جامع پسماند می‌شد و فرمانداری خواسته بود علاوه بر اعضایی که در کمیته راهبردی مشخص شده‌اند یک نفر از استانداری یا فرمانداری هم به این کمیته اضافه شود. در ضمن یک نفر از فرمانداری ری نیز به دلیل اینکه منطقه‌ای در ری مقصد دفن پسماند تهران است در کمیته راهبردی حضور خواهد داشت.

وی ادامه داد: موضوع دیگر مربوط به اعتراض فرمانداری به مصوبه شورا در خصوص موانع کارگاه‌های شهری بود که اعتراض فرمانداری تأیید و تصویب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوالی درباره ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: منتظریم تا نهاد اجماع ساز اصلاح‌طلبان بر اساس برنامه‌هایی که ارائه‌ شده تصمیم نهایی را بگیرد و به نامزدها اعلام کند اما تصمیم نهایی گرفته نشده و هنوز فرصت باقی است تا پس از هم‌اندیشی همفکران خود در جبهه اصلاحات تصمیم نهایی گرفته شود.

وی گفت: من هنوز بر تصمیم قبلی خود هستم یعنی تا فشاری نباشد ثبت‌نام نکنم اما اگر شرایطی پیش آید که از من خواسته شود حتماً در انتخابات شرکت کنم دریغ نمی‌کنم ولی هنوز بر تصمیم قبلی خود هستم.

کد خبر 492749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.