عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۰ اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از احداث جاده سلامت شاهین شهر تا درخت کاری در سایت پسماند محمد آباد و پاکسازی و لایروبی سپتینگ و کانال‌های اسلامشهر را بخوانید.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

اجرای طرح درخت کاری در سایت پسماند محمد آباد

حمید رحمانی، سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: با هدف توسعه فضای سبز طرح درختکاری در محوطه سایت پسماند محمد آباد قزوین اجرا شد.

دریافت دوز دوم واکسن کرونا برای پرسنل اجرایی آرامستان بجنورد

ایرج کریمی راد، رئیس سازمان آرامستان شهرداری بجنورد با اعلام این خبر گفت: با پیگیری‌های شهردار محترم و تخصیص دوز واکسن کرونا برای پرسنل اجرایی سازمان آرامستان، طی روزهای اخیر دومین دوز واکسن نیز تزریق شد.

استمرار عملیات پاکسازی و لایروبی سپتینگ و کانال‌های اسلامشهر

بهزاد بذرگری، رئیس سازمان مدیریت پسماند از استمرار و تداوم پاکسازی، لایروبی و تخلیه سپتینگ‌ها و کانال‌های سطح شهر خبر داد.

اجرای کف‌پوش پارک پرچمی با هدف بهسازی معابر در فردیس

مجتبی کیانی، مدیر منطقه یک شهرداری فردیس با بیان اینکه عملیات کف سازی پارک پرچمی با هدف بهسازی و ساماندهی پارک‌ها و معابر شهری اجرا می‌شود، گفت: این اقدامات در راستای توسعه، عمران و آبادانی شهر صورت می‌گیرد که نقش بسزایی در زیباسازی محیط شهری دارد.

۴۱۹ نفر از پاکبانان و آتش نشانان قزوین در اولویت دریافت واکسن هستند

وحید مقدم سلیمی، رئیس ستاد پیشگیری از کرونا شهرداری قزوین گفت: ۶۰ نفر از کارمندان در معرض خطر سازمان آرامستان به همراه ۳۵۹ تن از پاکبانان سازمان مدیریت پسماند و آتش‌نشانان در اولویت واکسن کرونا قرار دارند.

احداث جاده سلامت شاهین شهر

سید رسول موسویان، معاون فنی و عمرانی شهرداری شاهین شهر با اشاره به اینکه جاده مذکور در انتهای خیابان شیخ بهایی واقع شده و در حال اتمام کار است، گفت: از مشخصات جاده سلامت می‌توان به باند دوچرخه سواری و پیاده رو هرکدام به طول ۲۴۰۰ متر رفت و برگشت، جدول گذاری به طول ۵۹۰۰ متر و آسفالت به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع اشاره کرد.

پایان سقف گذاری ۲۵ منزل زلزله زده در سی سخت

کیامرث حاجی زاده، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه حدود ۵۰۰ واحد آرماتور بندی در شهر سی سخت انجام شد، گفت: ۱۸۰ واحد دیوارچینی و حدود ۲۵ واحد سقف آن اجرا شده است.

۲۴ هزار و ۳۰۰ متر از مسیل‌های بجنورد نیازمند بهسازی است

هادی زارعی، شهردار بجنورد گفت: ۲۴ هزار و ۳۰۰ متر از طول حدود ۳۰ هزار متری مسیل‌های داخل محدوده خدماتی مرکز استان به بهسازی نیاز دارد.

تشدید محدودیت‌های کرونایی در نهاوند

فرماندار نهاوند از تشدید محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان از روز سه‌شنبه خبر داد و گفت: مبادی ورودی و خروجی شهر در ایام تعطیلات عید فطر به شدت کنترل و هر گونه خودرو غیربومی جریمه می‌شود.

رشد فیزیکی پروژه ساختمان و محوطه تئاتر شهر قزوین

سلیمان بهرامی، سرپرست منطقه دو شهرداری قزوین اظهار کرد: پروژه تکمیل ساختمان و محوطه تئاتر شهر منطقه دو شهرداری قزوین تا به امروز ۵۰ درصد رشد فیزیکی داشته است.

کد خبر 492512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.