شایعه خوابیدن فردی در آرامستان آستارا کذب محض است

معاون خدمات شهری شهردار بندرآستارا نسبت به انتشار خبر خوابیدن فردی در آرامستان این شهر در فضای مجازی واکنش نشان داد و گفت: این خبر کذب محض است و به هیچ عنوان صحت ندارد.

شایان ناصری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در چند روز گذشته خبری در خصوص خوابیدن فردی در آرامستان آستارا در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است که به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی افزود: در آرامستان آستارا محلی برای خوابیدن وجود ندارد و هر شب محوطه سه هکتاری آن توسط نگهبان کنترل می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار آستارا تصریح کرد: برای رفع مشکل روشنایی آرامستان دو عدد چراغ تلسکوپی در محوطه آن نصب شده است و در طول شبانه روز تمامی ورودی‌های و خروجی‌های آرامستان توسط دوربین مداربسته کنترل می‌شود.

وی از انتشار اخبار کذب توسط برخی گردانندگان کانال‌های خبری در آستارا گلایه کرد و افزود: از مسئولان متولی انتظار می‌رود بر روند انتشار اخبار توسط برخی مدیران کانال‌های خبری این شهرستان نظارت بیشتری داشته باشند.

ناصری احداث سایبان‌های مسقف روی قبور، گلخانه و استراحتگاه توسط شهروندان را یکی از مشکلات مهم آرامستان آستارا عنوان کرد و افزود: به دلیل کمبود زمین، ساخت این تأسیسات باعث ایجاد بی‌نظمی و اشغال بخشی وسیعی از مساحت آرامستان می‌شود و شهرداری اجازه چنین اقدامی را نمی‌دهد و انتظار داریم شهروندان در این زمینه با شهرداری همکاری کنند.

به گزارش ایمنا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 492507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدی IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    0 0
    با عرض سلام ، گذب نیست ، وجود داره