۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۱
۴ المان در شهر پره‌سر نصب شد

شهردار پره‌سر گفت: چهار المان زن دستفروش، مرد قهوه‌چی، مرد آهنگر و مرد دوچرخه سوار در محل اجرای طرح فرهنگی، گردشگری و تجاری این شهر نصب شد.

شهرام شهابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه شهر گردش‌پذیر پره‌سر در مسیر جاده ترانزیتی و کریدور شمال _ جنوب قرار دارد، مدیریت شهری در راستای برندسازی آن در دوره پنجم شورای اسلامی، اقدام به ساخت المان‌های مختلف برای شهر پره‌سر کرده است تا با زیباسازی و ایجاد جلوه‌های بصری، رضایت شهروندان و توجه گردشگران را به این شهر جلب کند.

شهردار پره‌سر افزود: چهار المان زن دستفروش، مرد قهوه چی، مرد آهنگر و مرد دوچرخه سوار با ارتفاع تقریبی یک متر و ۸۰ سانتی متر ساخته شده و مبلغی حدود ۱۵۰ میلیون تومان از منابع داخلی شهرداری برای ساخت آن‌ها هزینه شده است.

وی عنوان کرد: هر چهار المان ساخته شده نمادی از فرهنگ غنی پره‌سر است که در محل اجرای طرح فرهنگی، گردشگری و تجاری این شهر نصب شد.

شهابی خاطرنشان کرد: در فاز دوم طرح فرهنگی، گردشگری و تجاری پره‌سر، علاوه بر چهار المان، تعداد ۵۰ عدد چراغ پارکی، ۳۰ عدد چراغ کوتاه، هفت عدد صندلی چوبی، سه عدد میز شطرنج، راه‌بند و چترهای تزئینی نصب شده، نقاشی دیواری و جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی نیز اجرا شده است.

وی یادآور شد: مدیریت شهری پره‌سر در دوره پنجم شورا، پیش از این پنج المان مادر، ماهیگیر، I LOVE PAREHSAR«من عاشق پره‌سر هستم»، آبنما و ۵۶ شهید بخش پره‌سر را طراحی، ساخته و در این شهر نصب کرده است.

شهردار پره‌سر اظهار امیدواری کرد: با ساخت و نصب این المان‌ها بتوانیم فرهنگ غنی و اصیل شهروندان و این شهر را بیشتر به مسافران و گردشگران معرفی کنیم.

به گزارش ایمنا، شهر ساحلی پره‌سر از توابع شهرستان رضوانشهر و در ۸۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و هر سال به ویژه در فصول بهار و تابستان پذیرای بسیاری از گردشگران و علاقه مندان به طبیعت از اقصی نقاط کشور است.

کد خبر 492333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.