۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹
گل محمدی: مستحق پیروزی بودیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پس از گل از موقعیت‌های خود به راحتی گذشتیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یحیی گل محمدی پس از تساوی تیمش برابر سپاهان اظهار کرد: در مجموع بازی خوبی انجام دادیم و مستحق گرفتن ۳ امتیاز بودیم اما می‌کنم پس از گل مقداری از موقعیت‌های خود به راحتی گذشتیم و باید تصمیمات بهتری در حمله می‌گرفتیم.

وی ادامه داد: نزدن گل دوم ما دلیل مساوی شدن بازی بود. به بازیکنانم واقعاً افتخار می‌کنم که با شرایط سختی که در باشگاه‌های آسیا و پس از آن قرنطینه‌ای که داشتیم، تمرکز خیلی خوب و انگیزه بالایی برای پیروزی داشتند. از همه آنها تشکر می‌کنم اما حیف شد می‌توانستیم این بازی را با اختلاف گل ببریم.

سرمربی تیم پرسپولیس افزود: در دقایقی از بازی داوری تحت تأثیر شرایط بازی قرار گرفت. در نیمه نخست می‌توانست برای تیم ما پنالتی بگیرد و چندین خطا که برای حریف راحت گرفت و برای ما نگرفت، برای من جای سوال دارد اما به تیم داوری هم خسته نباشید می گویم.

گل محمدی تصریح کرد: در مجموع بازی خوبی از دو تیم شاهد بودیم به خصوص تیم ما که واقعاً یکی از بازی‌های خوب خود را انجام داد و خیلی راحت پیروزی برای ما رخ نداد.

وی در ارتباط با اتلاف وقت بازیکنان تیم خود افزود: ما امروز ۲ یا ۳ مصدوم دادیم و هیچ وقت من به بازیکنان خود این کار را توصیه نمی‌کنم و در ذات بازیکنان ما هیچ وقت اتلاف وقت وجود نداشته است و همیشه برای پیروزی جنگیده‌اند.

سرمربی تیم پرسپولیس در رابطه با زمان خروج از زمین در پایان بازی ادامه داد: فکر می‌کنم اتفاقات قبل از بازی در هتل و مسیر ورزشگاه بازیکنان را تحت تأثیر قرار داد و اتفاقات بعد از بازی ادامه اتفاقات پیش از بازی بود اما می‌دانم که همه بازیکنان ما و تیم حریف با یکدیگر رفاقت دیرینه دارند اما زیبنده دو تیم نبود.

کد خبر 492300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.